Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار شما از یک سوپرمارکت اینترنتی چیست؟ تنوع محصول، تحویل سریع یا تخفیف؟ شاید هم همین که صاحبان فروشگاه برای مشتریان خود ارزش قائل شود، برای شما کفایت می کند. اما هر چیزی که از یک سوپرمارکت واقعی انتظار دارید را می توانید در یک پکیج کامل و حتی چندین برابر بهتر از اسنپ بخواهید.

مزایای خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ

خرید از سوپرمارکت آنلاین اسنپ به هزار و یک دلیل به سود مشتریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اصل هدف اصلی این مجموعه رضایت کامل خریداران است. در اینجا برخی از مزایای خرید آنلاین از این سوپرمارکت ها را برای شما بیان می کنیم.

راحت بخر، راحت ببر

با استفاده از سوپرمارکت اینترنتی اسنپ دیگر مجبور نیستید صدها متر مسیر را برای انجام خرید طی کنید، زیرا تنها با چند کلیک آن هم وقتی در خانه خود هستید، می توانید هر چیزی را که دوست داشته باشید سفارش دهید. با استفاده از این سیستم فرایند خرید شما تا حد امکان راحت تر خواهد شد. البته ناگفته نماند که در زمان خرید شما هم صرفه جویی قابل توجهی می شود.

علاوه بر این با یک خرید اینترنتی از شر دردسرهای جا به جایی کیسه های سنگین هم راحت می شوید. این مزیت خصوصاً برای افراد مسن یا کسانی که خریدهای زیادی دارند بسیار مفید خواهد بود. فقط کافی است سفارش خود را ثبت و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید.

متنوع تر خرید کن

کافی است سری به سایت اسنپ مارکت بزنید، تا ببینید که تنوع محصولات آن از هر مارک و برندی چقدر بالاست. این مزیت باعث می شود که شما به راحتی در قالب یک فروشگاه اینترنتی هر محصولی را از هر برندی که می خواهید تهیه کنید. از آنجایی که تعداد سوپرمارکت های طرف قرارداد اسنپ بسیار بالاست، کمتر پیش می آید که کالای مورد نظر شما در فروشگاه موجود نباشد.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ بیش از 5 هزار اقلام مصرفی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد. این اقلام شامل محصولات خوراکی و غیر خوراکی از خوار و بار، لبنیات، گوشت و حتی نان تا لوازم آشپزخانه و لوازم آرایشی را تحت پوشش قرار می دهد.

از پشتیبانی تمام وقت لذت ببر

هر وقت از شبانه روز که قصد خرید داشته باشید می توانید سفارش خود را به اسنپ مارکت ارسال کنید. پشتیبانی این مجموعه در تمامی روزهای هفته آن هم به صورت 24 ساعته خواهد بود. پس دیگر نگران بد موقع بودن زمان خرید به دلیل در دسترس نبودن سوپرمارکت و یا بسته بودن بازار نباشید.

طرح های تخفیفی سوپرمارکت اینترنتی اسنپ

در فروشگاه های اسنپ مارکت تا دلتان بخواهد طرح های تخفیفی جذاب وجود دارد. کسانی که جزو مشتریان وفادار این مجموعه هستند، بارها از این طرح های تخفیفی استفاده کرده اند. سود کوپن های تخفیف در خریدهای طولانی مدت بسیار چشمگیر و کاملاً به سود کاربر خواهد بود.

تخفیف های اول ماه و آخر هفته

بهتر است بدانید که در اول هر ماه و البته پایان هر هفته می توانید از تخفیف های شگفت انگیز اسنپ بهره مند شوید. تخفیف هایی که در بعضی از مواقع حتی تا 60 درصد هم به سود مشتری خواهند بود. پس اگر چندان عجله ای برای خرید خود ندارید، می توانید تا زمان موعد استفاده از این طرح در هر ماه و هر هفته صبر کنید.

کوپن تخفیف اولین خرید از اسنپ مارکت

علاوه بر طرح تشویقی قبل، تیم بزرگ اسنپ برای رضایت مشتریان خود یک کوپن تخفیف مختص به خرید اولی ها قرار داده است. بر اساس این کوپن در خرید اول خود سمی توانید از 25 هزار تومان تخفیف در فاکتور خرید خود بهره مند شوید. البته خریدهای اول با فاکتور بالای 180 هزار تومان نیز از 18 هزار تومان تخفیف بهره مند می شود.

به طور کلی بسته به اینکه در کدام شهر زندگی می کنید، مبلغ تخفیفی متفاوت خواهد بود. جالب تر اینکه افرادی که برای اولین بار از اسنپ مارکت استفاده می کنند، هزینه ای بابت ارسال کالا پرداخت نمی کنند. به عبارت ساده تر ارسال برای خرید اولی ها در سوپرمارکت های اسنپ رایگان خواهد بود.

گردونه شانس سوپرمارکت اینترنتی اسنپ

هیچ می دانستید که در سوپرمارکت آنلاین اسنپ یک بخش به نام گردونه شانس مایلی طراحی شده است که بسته به اقبال خود می توانید کدهای تخفیف متنوع حتی تا 70 درصد را با چرخاندن آن دریافت کنید. حالا سؤال اینجاست که چطور می شود از این مزیت استفاده کرد؟

کافی است 150 هزار تومان از این فروشگاه خرید کنید تا هر بار یک شانس برای استفاده از این طرح دریافت کنید. پس با خرید بیشتر شانس بیشتری برای استفاده از این طرح جذاب خواهید داشت. البته جوایز این بخش بسیار متنوع تر از ارائه کد تخفیف است، زیرا ممکن است یکبار شانس بیاورید و برنده سفر به کیش شوید.

تخفیف های رفاقتی اسنپ مارکت

فروشگاه آنلاین اسنپ یک طرح تشویقی دیگر هم برای کاربران خود ایجاد کرده است که طی آن افراد با معرفی دوستان خود می توانند در هر بار از 15 هزار تومن تخفیف در خرید خود بهره مند شوند. علاوه بر این دوستان معرفی شده توسط هر مشتری هم می توانند از قابلیت تخفیف 25 هزار تومانی طرح تخفیف این مجموعه استفاده کنند.

روند استفاده از این طرح هم چندان سخت نیست. می توانید به سایت اسنپ مارکت در بخش کلوب دعوت دوستان سر بزنید و در کادر مشخص شده، شماره تلفن خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که در این طرح اصلاً سقفی برای افراد معرفی شده وجود ندارد و شما می توانید با معرفی بیشتر افراد از کدهای تخفیف بیشتری هم بهره مند شوید. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این طرح باید در گذشته حداقل یک خرید از طریق اسنپ مارکت انجام داده باشید.

حرف آخر

مزایای خرید از سوپرمارکت اینترنتی اسنپ بسیار بیشتر از آن چیزی است که در اینجا بررسی کردیم. برای مثال کوپن های تخفیف مناسبتی مثل خرید لوازم التحریر در جشنواره بازگشت به مدرسه یا تخفیف خرید لوازم آرایش در روز دختر هم بسیار پرطرفدار هستند. ناگفته نماند که شما می توانید از مارکت پارتی یا طرح تخفیف کالاهای منتخب هم استفاده کنید.

کد خبر 1601092

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوپرمارکت اینترنتی اسنپ سوپرمارکت آنلاین اسنپ استفاده از این طرح داشته باشید هزار تومان اسنپ مارکت بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک