Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سایت جدید فولاد ایرانیان به منظور ارائه قیمت روز آهن و  تامین نیاز های موجود در هر یک از زمینه های یاد شده آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد. شما می توانید موضوعاتی از قبیل قیمت روز آهن، قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی و نیز دانستنی هایی از دنیای آهن آلات و همچنین سایر آلیاژهای غیر آهنی را در این سایت دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، محاسبه وزن مقاطع مختلف، استعلام سریع قیمت ها، نمودار قیمت ها، جداول وزنی مقاطع فولادی مختلف و امکان تعامل آنلاین با کارشناسان از جمله امکانات ارزشمندی بوده که این سایت در اختیار شما قرار می دهد تا با آگاهی های لازم، اقدام به خریدی مطمئن نمایید. بخش های مختلف سایت فولاد ایرانیان به شرح زیر می باشد:

صفحات لیست قیمت مقاطع فولادی

ارائه لیست قیمت مقاطع فولادی کارخانجات معتبر ایران با ذکر مشخصات فنی هر یک سبب مقایسه آسان و نیز آگاهی از قیمت دقیق به منظور خرید این محصولات شده و جزئیات دقیقی از هر کدام را در اختیار شما قرار می دهد. این مقاطع فولادی شامل میلگرد، تیرآهن، ورق، پروفیل، نبشی، ناودانی و لوله می شوند.

لیست قیمت میلگرد

این لیست شامل قیمت بازار میلگرد هایی نظیر میلگرد ذوب آهن، میلگرد میانه، میلگرد آناهیتا میلگرد نیشابور، میلگرد ظفر بناب و نیز سایر برندهای معتبر تولید میلگرد در ایران به همراه جزئیات دقیقی از جمله سایز میلگرد، استاندارد تولید، طول شاخه، محل تحویل، واحد و نمودار قیمت می باشد. همچنین به منظور جست و جوی سریع تر و دسترسی آسان به نوع خاصی از میلگرد، امکان استفاده از فیلترهای سایز، استاندارد، طول شاخه و محل تحویل برای یافتن میلگرد مورد نظر فراهم می باشد. ضمن اینکه رجوع به مقالات مرتبط و کاربردی با میلگردها دید روشنی را در مورد این محصول فولادی پر مصرف در اختیار شما قرار می دهد.

لیست قیمت تیرآهن

لیست قیمت تیرآهن اطلاعات مفیدی پیرامون سایز تیرآهن، استاندارد، طول شاخه، وزن تقریبی تیرآهن، محل تحویل، واحد و قیمت و نمودار قیمت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. بررسی فاکتور های یاد شده در بین برندهای معتبری چون تیرآهن فایکو، تیرآهن ذوب آهن، تیرآهن آریان، تیرآهن یزد، تیرآهن ناب تبریز و سایر کارخانجات معتبر عرضه کننده این محصول، منجر به انتخاب و خریدی مطمئن و به صرفه می شود. همچنین به منظور یافتن سریع تر تیرآهنی با مشخصات مورد نظر، کافی است تا در قسمت فیلترهای موجود، هر یک از فاکتور های سایز، محل تحویل و واحد را انتخاب کنید. ضمن اینکه مقالات مرتبط با تیرآهن ها می تواند اطلاعات مفیدی را در مورد این مقطع فولادی مهم در اختیار شما قرار دهد.

لیست قیمت ورق

وجود تنوع وسیع بین ورق های فولادی همچون ورق سیاه فولاد مبارکه، ورق سیاه اکسین اهواز، ورق سیاه کاویان و غیره سبب شده تا معیاری به منظور انتخاب مناسب در بین آنها مورد نیاز باشد.لیست قیمت ورق اطلاعاتی از جمله ابعاد ورق، حالت، ضخامت ، محل تحویل و قیمت و نودار آن را ارائه داده تا با بررسی آنها بهترین انتخاب ممکن انجام شود. استفاده از فیلترهای محدود کننده با فاکتورهایی شامل عرض، ضخامت، حالت و محل تحویل، به دسترسی سریع تر به ورق های فولادی کمک شایانی خواهد کرد. همچنین مطالعه مقالات مرتبط با انواع ورق ها و خواص و کاربردهای آنها، سبب شده تا انتخابی منطقی و حساب شده جهت خرید ورق حاصل شود. به طور مثال میتواند با مراجعه به لینک زیر امکانات معرفی شده را  برای ورق سیاه بررسی بفرمایید:

https://www.fooladiranian.com/productlist/ورق-سیاه/

صفحات جدول وزن مقاطع

وزن مقاطع فولادی یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید و به کار گیری این محصولات می باشد. همانطور که می دانید کاربردهای متفاوت، شرایط و الزامات فنی متفاوتی را می طلبند که همخوانی وزن مقاطع فولادی و کاربرد مورد نظر یکی از آنها می باشد. بنابراین واجب است تا قبل از استفاده از مقاطع فولادی، از وزن دقیق هر یک آگاهی لازم حاصل شود. بدین منظور رجوع به صفحات جدول وزنی شامل جدول وزنی میلگرد، جدول وزنی تیرآهن، جدول وزنی ورق، جدول وزنی نبشی و ناودانی و نیز جدول وزنی انواع پروفیل ها، می تواند بسیار مفید فایده واقع شود.

ابزار محاسبه وزن

با توجه به اهمیت اطلاع از وزن مقاطع فولادی مختلف، در مواقعی که وزن مقطع مورد نظر در جدول وزنی وجود نداشته و با توجه به دشواری و احتمال بروز خطا در محاسبه وزن از طریق فرمول های محاسبه وزن، ، استفاده از ابزار محاسبه وزن یا همان محاسبه گر آنلاین وزن مقاطع فولادی توصیه می شود که هم بسیار دقیق بوده و هم در کمترین زمان وزن مقاطع فولادی مختلف را محاسبه می کند.

فرم استعلام سریع

به منظور بررسی هر چه سریع تر درخواست مشتریان در اطلاع از قیمت مقاطع فولادی مختلف، امکان ثبت درخواست استعلام با وارد کردن مشخصات و شرح درخواست وجود داشته و با ارسال فرم صورت خرید، در کمتر از ۱۵ دقیقه پس از ارسال فرم، لیست قیمت مقاطع درخواستی برای شما ارسال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

بخش مربوط به پیشنهاد ویژه در سایت فولاد ایرانیان شامل عرضه محصولات فولادی پر مصرف و پر فروش شامل انواع میلگردها، تیرآهن ها، نبشی و ناودانی، ورق ها و پروفیل ها بوده که شرایط ویژه ای به منظور خرید آنها در نظر گرفته شده است. از جمله این شرایط می توان به اعمال تخفیف های ویژه برای خرید محصولات فولادی اشاره کرد که در مقدار معین عرضه می شوند.

نمودار قیمت

نمودار قیمت یک منبع و مرجع بسیار مناسب به منظور مشاهده تغییرات قیمت مقاطع فولادی در بازه های زمانی مختلف می باشد. این نمودار اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی تغییرات قیمت ها در اختیار شما قرار داده و با تجزیه و تحلیل روند صعودی و یا نزولی بودن قیمت ها می توان بهترین انتخاب با مناسب ترین قیمت را حاصل کرد. همچنین امکان پیش بینی روند و تغییرات قیمت ها به منظور خرید محصولات فولادی در آینده و سرمایه گذاری بر روی آنها با استفاده از نمودار موثق قیمت آهن آلات امکان پذیر می باشد.

بلاگ و ویدئو

تماشای ویدئو از مراحل تولید، نحوه انجام عملیات های حرارتی، کنترل کیفیت و تست های مکانیکی بر روی مقاطع فولادی مختلف، نحوه اجرای فوندانسیون در ساخت و ساز و بسیاری دیگر از فرآیند های عملی در زمینه های متالورژی، عمران و معدن سبب شده تا درک بهتری از این قبیل فرآیند ها حاصل شده و برای علاقمندانی که امکان تجربه و مشاهده زنده این اتفاقات را ندارند بسیار مفید باشد. بدین منظور در بخش ویدئو ها سعی شده است به موضوعات مختلف جهت تولید و انجام فرآیندهای کاربردی پیرامون مقاطع فولادی و آهن آلات پرداخته شود.

کد خبر 1601067

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج الله اسداللهی گفت: با وقوع یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان جعل اسناد خودروی کامیون تریلی و بارگیری میلگرد از شرکتی واقع در نظرآباد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد مطرح کرد: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در شهرستان اشتهارد شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و تریلی حامل بار را نیز توقیف کردند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل اسناد خودروی تریلی اقدام به اخذ بارنامه از باربری و با مراجعه به شرکت اقدام به بارگیری میلگرد کرده و در نهایت بارها را به مقصد تحویل نداده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی نظرآباد به کلاهبرداری خود مبنی بر دریافت غیرمجاز میلگرد به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

کد خبر 6089888

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • حواله علی پی
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس