Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ هفته جاری برای بازار ارز، هفته پر تلاطمی بود. ابتدای هفته دلار با اخبار مثبت مذاکرات ناگهان نزولی شد و با کاهش هزارتومانی تا میانه کانال ۲۶هزارتومان پایین آمد. اما در شرایطی که معامله‌گران انتظار کاهش قیمت بیشتر دلار را داشتند، سقوط این اسکناس ناگهان متوقف شد و دوباره تا کانال ۲۷هزارتومان بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما امروز با شروع دور جدید مذاکرات و از آنجایی که همه انتظار دارند که این دوره دور آخر باشد و توافق حاصل شود، دلار آزاد با اندکی کاهش به محدوده قیمتی ۲۶هزار و ۳۰۰تومان رسید. در این ساعت از معاملات نیز دلار آزاد با ۱۰۰تومان افزایش نسبت به معاملات صبح، در محدوده قیمتی ۲۶هزار و ۴۰۰تومان معامله می‌شود.

البته برخی از سایت ها نیز قیمت دلار را در محدود ۲۵۹۸۵ تومان اعلام کرده اند؛ این تفاوت قیمت و اعلام ارقام متفاوت را می توان ناشی از نبود خریدار در بازار و کاهش سطح معاملات در نظر گرفت؛ مسئله‌ای که کاهش قیمت دلار در روزهای آینده را بیش از گذشته محتمل کرده است

در صرافی‌ها نیز، دلار ۲۴هزار و ۱۸۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۹۳تومان برای فروش قیمت خورده است. دلار در صرافی‌ها ۱۰۰تومان نسبت به صبح و ۲۰۰تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشته است. روز گذشته، این اسکناس ۲۴هزار و ۳۵۹تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۵۹تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۱۴۳تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۰۶تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۲۰۰تومان کاهش یافته است. روز گذشته یورو ۲۸هزار و ۳۵۶تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۶۳تومان برای فروش قیمت خورده بود.

اما دلار در صرافی ملی امروز صبح ۲۴۱۲۶ تومان برای خرید و ۲۴۳۶۸ تومان برای فروش اعلام شد. در آخرین نرخ ها اعلامی روز گذشته دلار در این صرافی ۲۴هزار و ۴۴۸تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۰۵تومان برای خرید قیمت خورده است؛ به بیان دیگر دلار امروز کاهش بیش از ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

یورو نیز امروز در صرافی ملی ۲۷۹۳۲ تومان برای خرید و ۲۸۲۱۳ تومان برای فروش گذشته شد که نسبت به روز گذشته تغییری نشان نمی دهد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد دور جدید یا دور آخر مذاکرات وین / به روز رسانی لحظه ای ارز دلار یورو قیمت دلار بازار ارز قیمت ارز پیش بینی قیمت دلار بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط پیش بینی قیمت دلار برای ۱۸ بهمن/ آرامش پس از طوفان نوسان اندک در بازار ارز / کمین معامله‌گران برای توافق احتمالی پیش بینی قیمت دلار با آغاز سال نو میلادی/ بررسی سیگنال‌های تاثیرگذار بر نرخ ارز پیش بینی کاهش قیمت دلار در روز‌های آینده/ تشدید چند نرخی شدن ارز در پی ناهماهنگی صرافی‌ملی قیمت ارز در صرافی‌ها ثابت ماند/ دلار در بازار آزاد ۲۵۶۰۰ اعلام شد نرخ ارز در آخرین روز پاییز اعلام شد/ دلار آزاد با اندکی کاهش به ۲۵۴۵۰تومان رسید ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها علامت کلسترول بالا داخل چشم تعرفه تجارت محصولات کشاورزی ایران و مالزی تغییر می کند تمدید مهلت دریافت وام نیم بهای مسکن پیش بینی قیمت دلار برای ۲۰ بهمن؛ دلار در کانال ۲۵ هزار تومان؟ جلوگیری از پیری مغز با این روش! چرا دندان دچار پوسیدگی می شود؟ گزارش مجلس از فرودگاه های متروکه برنامه جدید برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبرهای خوبی از مذاکرات می‌ رسد موانع داخلی بر سر راه صادرات ایران به عمان چیست؟ سفر لاکچری به آلانیا چند تمام می شود؟ ( جدول ) بانک گردشگری دومین بانک پربازده در بازار سرمایه / سودآوری سهام بانک از سال ۹۸ تاکنون فروش فوری سایپا از پنجشنبه ۲۱ بهمن + جزییات و لینک تبادلات تجاری ایران و آمریکا چقدر است؟ آشنایی با گیاهی که به جنگ با دیابت می رود! ۵ نفر برای اموال ملت نقشه می کشند قیمت ۱۵۰ دلار در بازار سنگ آهن شکسته شد فدرال رزرو و وزارت خزانه داری آمریکا در حال نابودی دلار هستند گلایه معاون استاندار تهران از اجرای ناصحیح طرح درج قیمت تولیدکننده حراج حضوری اموال ضبط شده لغو شد افغانستان هم فرش دستباف ایران را در بازار جهانی دور زد حضور اعضای هیات علمی در دانشگاه ها الزامی است طالبان حقابه سیستان را به شوره زار ریخت؛ دولت می دانست اما چشم بست موبایل های ۱۰ میلیونی بازار (جدول) پاسخ به چند پرسش درباره اومیکرون! شباهت میزبانی پوتین از رییسی و ماکرون + عکس به تسهیلات بانکی بیشتر نظارت می کنیم امتحانات پایان ترم دانشگاه ها حضوری است این غذاها را دوبار گرم نکنید! روش عجیب شامپانزه‌ ها برای ترمیم زخم! یارانه ماهانه خانوار سه نفره؛ کمتر از نیم کیلو گوشت! مذاکرات به نتیجه می رسد این هفت کار را اول صبح انجام ندهید! لونا به ۵۰۰ دلار می رسد از سرگیری لای روبی اروند توسط ایران و عراق برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته مهلت اتصال خودپردازها به سامانه تمدید می شود؟ سنوات امسال کارگران چقدر شد؟ استقلال صفر - پیکان صفر / گزارش لحظه به لحظه بایدن تحریم ها را پله پله لغو می کند نحوه واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال تشریح شد شمخانی: بدون رفع موثر تحریم ها، برجام شبیه یک سراب است جنگ در اوکراین؛ آغاز جنگ سرد؟ عرضه های اولیه از فردا دوباره در بورس انجام می شود عدم ابتلای مجدد به سرطان با ایمنی‌ درمانی کمیسیون تلفیق بودجه رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۱ را افزایش داد کارکنان سازمان ها بدون پرداخت کارمزد خرید اقساطی کنند تلویزیون ۷۱ میلیونی در بازار (جدول) حباب بورس ابتکار دژپسند بود؟ بیش از ۳۷۴ هزار دوز واکسن تزریق شد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دلار یورو قیمت دلار بازار ارز قیمت ارز پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت دلار تومان برای خرید تومان برای فروش صرافی ها روز گذشته کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!