Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:54:12 GMT

توزیع ۶۰ میلیون بسته معیشتی در کشور طی دو سال

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۷۴۱

توزیع ۶۰ میلیون بسته معیشتی در کشور طی دو سال

ایسنا/گیلان سردار زهرایی، از توزیع ۶۰ میلیون بسته معیشتی در کشور خبر داد و افزود: در دو سال گذشته و با همراهی مردم و خیرین ۶۰ میلیون بسته معیشتی و ۲۱ میلیون جهیزیه در کشور توزیع شده است.

سردار محمد زهرایی در حاشیه توزیع ۴۴ هزار بسته معیشتی در لشکر ۱۶ قدس گیلان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بیوند بین دین و مردم بوده است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی قوانین در این کشور بر مبنای دین و قرآن بوده و به این دلیل به قلب ها نفوذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمک مومنانه را یک نهضت عظیم در کشور دانست و گفت: مردم در این شرایط سخت اقتصادی و فشار حداکثری استکبار با انجام کمک مومنانه نهضتی عظیم خلق کردند که جای بسیار قدردانی دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر مدل رفتاری جمهوری اسلامی در شرایط تحریم های سخت اقتصادی بیان کرد: مدل رفتاری انقلاب اسلامی در تحریم و فشار حداکثری بسیار خوب و موثر بوده است زیرا ملت ایران وفای خود را به انقلاب نشان داد.

زهرایی از توزیع ۶۰ میلیون بسته معیشتی در کشور خبر داد و افزود: در دو سال گذشته و با همراهی مردم و خیرین ۶۰ میلیون بسته معیشتی و ۲۱ میلیون جهیزیه در کشور توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محمد زهرایی بسته معیشتی ۶۰ میلیون بسته معیشتی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی و وزارت راه و شهرسازی متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی که با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به این فرمایش امام راحل که قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی نداشتن مسکن مشکل اساسی مردم به شمار می‌رفت، گفت: امام راحل امید داشتند دولت‌های آتی مشکل مسکن را حل کنند، هر چند وضعیت مسکن قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و قبل از انقلاب بخش بزرگی از شهرها را حلبی آبادی‌ها تشکیل می‌داد اما امروز مستأجران هم مسکن مناسبی دارند و بد مسکنی چندان زیاد نیست.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ گفت: عزم دولت سیزدهم حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن است.

روحانی‌نژاد تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خانه دار کردن مردم، در بازسازی حوادث بعد از زلزله و سیل، گام‌های بلندی برداشته است و دلیل آن هم وجود گروه‌های جهادی است که در حوادث جزو اولین گروه‌ها هستند که در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت خانه‌های جدید تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی برای نوسازی مسکن استفاده کرد، گفت: دولت سیزدهم توجه بسیاری برای حل مشکل مسکن دارد و وزیر راه و شهرسازی نیز تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته است.

روحانی نژاد اظهار کرد: زمین رایگان برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برای اقشار کم درآمد در این دولت تخصیص یافته است. امیدواریم در سال‌جاری با تخصیص زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی دیگر دولت سیزدهم به دوران طلایی ساخت مسکن کم درآمدها تبدیل شود.

کد خبر 6098549 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است