Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، ماموستا سیدعبدالقادر حسینی عصر امروز در آیین جشن انقلاب در سروآباد ضمن تبریک بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی، اظهار داشت: امروز ایران در بسیاری عرصه‌ها به پیشرفت‌های خوبی دست یافته و یکی از کشورهای قدرتمند جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دوران شاهنشاهی مردم ایران در فقر مطلق زندگی می‌کردند و در حق آنها ستم می‌شد، تصریح کرد: خدمات‌دهی به مردم در دوران قبل از انقلاب ناعادلانه بود و مردم از بسیاری حقوق رفاهی، اجتماعی، بهداشتی و اقتصادی محروم بودند.

امام جمعه سروآباد تاکید کرد: امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری خدمات مطلوب و عادلانه به مردم ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: امروز تمام شهرها و روستاهای کشور از خدمات درمانی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بهره‌مندند.

امام جمعه سروآباد گفت: احداث جاده در روستاهای سروآباد و‌ پروژه آبرسانی از مطالبات مردم شهرستان سروآباد است.

ماموستا حسینی به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب ترویج معنویت و اخلاق جهت‌دهنده همه حرکت‌ها و فعالیت‌های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است.

وی روحانیون را منادی و مروج معنویت، اخلاق و جهت‌دهنده صلح و آشتی دانست و اظهار کرد: این قشر از جامعه از بدو انقلاب تاکنون در راستای ترویج ایمان، معنویت، اخلاق و شریعت محمدی تلاش کردند در این راستا ضرورت دارد دولت آقای رئیسی توجه ویژه‌ای به این قشر جامعه داشته باشد.

وی خواستار بهبود وضعیت معیشتی روحانیون استان شد.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: ماموستا حسینی سروآباد آبرسانی جاده روستایی مطالبه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران