Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:14:13 GMT

توزیع ۴۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۳۹۱۸

توزیع ۴۴هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفتمین روز از آغاز دهه فجر ۴۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان گیلان و در بین نیازمندان توزیع شد. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه مردم ایران به یک الگو در جامعه بین المللی تبدیل شده است، اظهار کرد: مردم جامعه‌ای که ویژگی استکبار ستیزی، ایثارگر، با بصیرت و متوجه به هموطنان خود باشد از هیچ دشمنی هراس نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله رسول فلاحتی با قدردانی از وفاداری مردم ایران در ایام کرونا و رزمایش مواسات گفت: هم آوایی و هم‌گرایی مردم با مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات زبان‌زد کشورهای بین المللی و جهات اسلام شده و ملت ایران در عرصه ایثار و توجه به همنوعان حقیقتا مایع گذاشته و از سفر خود گذشتند تا هموطن خود گرسنه سر بر بالین نگذارد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش مردم در توزیع بسته‌های معیشتی بیان کرد: در روزهای کرونایی بخش اعظمی از مشاغل تعطیل و افراد بسیاری شغل خود را از دست دادند ولی با این حال در دو سال گذشته با کمک خود و درکنار خیرین و سپاه قدس گیلان ۶۴۰ هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کردند که جای بسیار تشکر و قدردانی دارد. 

نماینده ولی فقیه در گیلان ساخت مسکن محرومین را هم یکی دیگر از اقدام بسیار تاثیر گذار سپاه قدس گیلان در افزایش امیدافزایی در جامعه دانست و تصریح کرد: یکی از شعارهای امام خمینی (ره) توجه به مستضعفین و محرومین بوده و درهمین راستا و در طی دو سال گذشته بیش از دو هزار مسکن محرومین در گیلان ساخته شده است. 

یکی از دستاوردهای انقلاب مشارکت مردم است

نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب مشارکت مردم است، اظهار کرد: مردم ایران در عرصه‌های مختلف از جمله مردم سالاری دینی، انتخابات و دوران دفاع مقدس حماسه‌ای عظیم خلق کردند که جای بسیار تقدیر دارد. 

اسدالله عباسی با اشاره به وحدت و همدلی مردم ایران در بحران‌های مختلف گفت: مردم ایران در حوادث و بحران‌های مختلف همیشه در صحنه بوده و همواره فتنه و فتنه گران‌را کنار زدند و وفاداری خود را ثابت کردند. 

وی نقش گیلانیان در دوران دفاع مقدس و توزیع کرونا را بسیار مهم دانست و افزود: گیلانیان چه در دوران دفاع مقدس با توزیع هزاران کامیون کالا به جبهه‌های حق علیه باطل و در دوران کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه یکی از موارد مورد تاکید در دهه فجر و در توزیع بسته‌های معیشتی تلاش به مردم در راستای رفع محرومیت‌زدایی است، گفت: برای رفع محرمیت‌زدایی در مناطق محروم گیلان منابعی در سفر رئیس جمهور به گیلان اختصاص یافته است .

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به طرح شهید سلیمانی در اجرای واکسیناسیون افزود: اگر در بحث واکسیناسیون درگیلان به موفقت رسیده‌ایم توجه به طرح شهید سلیمانی بوده است .

توزیع ۱۰ میلیارد تومان جهیزیه در بیان زوج‌های نیازمند

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم گیلان در این شرایط سخت اقتصادی درکنار مسوولان به کنترل کرونا کمک ویژه‌ای کردند، اظهار کرد: مردم گیلان همیشه پای کار هستند و از آنان تشکر ویژه می‌کنیم زیرا در این شرایط اقتصادی ۳۶۵میلیارد تومان کمک مالی کردند که جای بسیار قدردانی دارد. 

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به توزیع بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در گیلان گفت: از اولین روزهای کرونا تا کنون با ۶۴۰ هزار بسته معیشتی در گیلان توزیع شده و در هفتمین روز از دهه فجر نیز ۴۴هزار بسته معیشتی در کنار یک میلیون بسته کمک تحصیلی در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ ازدواج درمیان جوانان بیان کرد: مسئله اقتصادی مهم‌ترین عامل کاهش ازدواج در جامعه است به این منظور در سال جاری ۱۰ میلیارد تومان جهیزیه در بیان زوج‌های نیازمند توزیع شده است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی دیگر از اهداف سپاه پاسداران را آزادسازی زندانیان غیر عمد دانست و تصریح کرد: در سال جاری ۲۱۹زندانی به دست خیرین و گروه‌های جهادی با مبلغ ۹ میلیارد تومان آزاد شده و این روند ادامه دار است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر نماینده ولی فقیه در استان گیلان سپاه قدس گیلان سپاه قدس بسته معیشتی اسدالله عباسی هزار بسته معیشتی سپاه قدس گیلان مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی

حمیدرضا کریمی‌فرد اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی نیروگاه‌های خانگی برق خورشیدی از سال ۹۵ در استان فارس تاکنون، بیش از۳۸ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در استان تولید شده است.

او با بیان اینکه در سال گذشته یک مزرعه خورشیدی با مجموع ظرفیت ۵۰۰ کیلو وات در سطح استان با سرمایه‌گذاری ۱۲۵هزار میلیون ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، افزود: علاوه‌ بر نیروگاه‌های خورشیدی خانگی (کوچک مقیاس)، تعداد ۵ نیروگاه بزرگ خورشیدی نیز به ظرفیت ۳.۲ مگاوات در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم اکنون فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، متوسط میزان تابش این استان را بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال عنوان کرد و افزود: این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است. 

کریمی‌فرد، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز گفت: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت‌نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم