Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:34:02 GMT

اهدا ۲۷ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۴۷۲۲

اهدا ۲۷ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوشقدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تهیه و اهدای ۲۷ سرویس جهیزیه به نوعروسان این شهرستان، اظهار کرد: این سرویس‌های جهیزیه به همت مؤسسه نیکوکاری‌ام‌ابیها (س) و همکاری بسیج سازندگی سپاه شهرستان شاهرود تهیه و اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این سرویس‌های جهیزیه دارای ۲۰ قلم اجناس اساسی زندگی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان که تماماً ایرانی هستند، است که شامل یخچال، جاروبرقی، اتو، فرش، ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، سرویس قابلمه، پتو و... است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه این جهیزیه‌ها به نوعروسان در راستای ترویج ازدواج آسان اهدا می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون قریب به ۳۰۰ سرویس جهیزیه به نوعروسان شاهرودی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و کمک خیرین اهدا شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/۷۴۰۳۶/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهیزیه ازدواج آسان سپاه شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی