Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس گفت: ظرفیت‌های متعددی برای توسعه شهرستان سروآباد وجود داشته که امید می‌رود مورد توجه قرار بگسرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، شیوا قاسمی‌پور عصر امروز در مراسم جشن انقلاب که با موضوع "ثبات، امنیت و اقتدار نظامی" که در سروآباد برگزار شد، با قدردانی از پیگیری‌ها و دلسوزی‌های نماینده ولی‌فقیه بابت پیگیری مشکلات مردم و ماموستایان کردستان اظهار داشت: مردم علی‌رغم کمترین امکانات، همواره مرزدار و مدافع نظام جمهوری اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموستایان شهرستان‌های مریوان و سروآباد در شرایطی پرچمدار و طلایه‌دار دین بوده، که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم هستند، گفت: مردمان این دیار حامی انقلاب هستند.

نمایتده مردم شهرستان های مریوان و سروآبادر در محلس خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بوده که شامل حال مردمان این دیار شده و اکنون بعد از گذشت 43سال همه با هم جشن و شادی می‌گیریم.

وی با یادآوری اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: باید مسئولان همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و به جامعه خدمتت کنند.

قاسمی‌پور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های‌ متعددی برای توسعه در شهرستان سروآباد وجود دارد، خاطرنشان کرد: 8درصد آب‌های کشور در استان کردستان و دو رودخانه بزرگ در این شهرستان بوده که می‌تواند معضل اشتغال که بزرگ‌ترین درد جوانان این دیار بوده است، را برطرف کند.

مطالبه‌گری مشکلات کردستان از رئیس‌جمهور/ زمینه‌های توسعه بیش از پیش در دولت سیزدهم فراهم می‌شوددستاوردهای انقلاب در 43 سالگی| روایت مردم از مصائب فقر و نداری در رژیم پهلوی/ توسعه کم‌نظیر خراسان جنوبی بعد از انقلاب + فیلم

وی از پیگیری تامین آب شرب سروآباد از وزیر نیرو و حل این مشکل خبر داد و بیان داشت: ظرفیت 1500تن ماهی و ثبت جهانی اورامان از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی‌پور تاکید کرد: توسعه باغات جزو برنامه‌های اولویت‌دار در شهرستان سروآباد قرار بگیرد.

انتهای پیام/490/ش‌

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک که با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه انجام شد، افزود: از وظایف جدی و مهم مسؤولان در همه سطوح، استفاده درست از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفته، آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد، آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامید کننده جلوه دهند، اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آنها، علیرغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری، آمریکا یکه تاز همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد.

وی بیان کرد: آمریکا هرروز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط آمریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند، خود در حال زوال و نابودی هستند.

شفائی تصریح کرد: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آنها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.

شفائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسؤولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن جهانتیغ» تشکر و سرهنگ پاسدار «ابراهیم باغبانی» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

کد خبر 6095673

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود