Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین هم شهادت سه فلسطینی را در تیراندازی گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک خودرو تأیید کرد. منابع محلی فلسطین اعلام کردند، این سه شهید از «کتائب شهداء الأقصى» (گردانهای شهدای الاقصی) شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین بوده‌اند.

این گردانها در یک نشست خبری، تأکید کردند که پاسخ به جنایت ترور این شهداء، بسیار سخت خواهد بود و خون این افراد نیز پایمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری شهاب هم به نقل از این جنبش فلسطینی گزارش داد، خون این شهداء، «چراغ روشنی برای مجاهدان به سمت مسیر عزت و کرامت خواهد بود و ما نیز در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد تا به صورت کامل، فلسطین را آزاد کنیم».


گردانهای شهدای الاقصی

 

در بیانیه این گردانها تأکید شد که «فقط به خاطر هماهنگی ذلت‌بار امنیتی، دست رژیم صهیونیستی به مبارزان ما در نابلس رسید». در پایان این بیانیه، این گردانها از همه گروههای نظامی خود خواستند که در وضعیت بسیج عمومی قرار داشته باشند و با تمامی ابزارهای موجود، به جنایت ترور رژیم صهیونیستی در نابلس پاسخ دهند.

شبکه صهیونیستی «کان» هم ادعا کرد، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و نیروهای موسوم به«الیمام» سه فلسطینی در نابلس را که در دو هفته اخیر تیراندازی‌هایی داشته‌اند در عملیاتی به شهادت رساندند.

در پی شهادت این سه جوان فلسطینی، تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار تحقیقات بین‌المللی در این باره شد.

با وجود مطالبات احزاب، گروهها و مردم فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با صهیونیستها و کنار گذاشتن این سیاست شکست خورده، ولی تشکیلات خودگردان همچنان به این هماهنگی ادامه می‌دهد. تشکیلات خودگردان با بازداشتهای سیاسی و جلوگیری از اعتراضات مردمی علیه رژیم صهیونیستی، به هماهنگی امنیتی خود ادامه می‌دهد و دهها فعال مدنی و سیاسی مخالف این سیاست را بازداشت کرده است

 در همین ارتباط، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی تأکید کرد که باید هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، متوقف شود؛ زیرا هماهنگی امنیتی بین تشکیلات و رژیم صهیونیستی، یک امر مردود است و با منافع ملت فلسطین در تضاد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: «آیا در طول تاریخ فلسطین، کسی از سران فلسطین با نیروهای اشغالگر هماهنگ کرده بوده است؟ چرا هیچ صدایی نمی‌شنویم که مخالف این هماهنگی باشد.. تمام مشکلات ملت فلسطین، معلول این هماهنگی است.  صداها برای لغو این هماهنگی بالا برود؛ زیرا این هماهنگی، ضررهای بسیاری به ملت فلسطین وارد می‌کند».

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: نابلس تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش روزانه خود در خصوص آخرین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را منتشر کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، طی ۲۱۱ روز جنگ غزه، ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر دیگر نیز بر اثر این حمله‌ها زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت و کشتار را علیه خانواده‌های فلسطینی ساکن این باریکه مرتکب شده است.

بر اساس این گزارش در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۳۲ شهید و همچنین ۴۱ زخمی فلسطینی به بیمارستان‌های این باریکه منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان در زیر آوارها و یا در خیابان‌های نوار غزه رها شده است و نیروهای امدادی و پدافند غیرعامل نوار غزه توانایی دستیابی به پیکر این قربانیان را ندارند.

کد خبر 6096335

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی