Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع وستهام پس از انتشار ویدئویی از لگد زدن او به گربه خود عذرخواهی کرد.

به گزارش برنا؛ به نظر می‌رسد که برادر کورت زوما، یوان، قبل از ارسال این ویدیو به اسنپ چت در بعدازظهر یکشنبه، درست یک روز پس از پیروزی وستهام در دور چهارم جام حذفی در کیدرمینستر، از این اتفاق در خانه مدافع فیلمبرداری کرده است.

در این ویدیو ملی پوش فرانسوی را می توان در آشپزخانه اش دید که گربه را قبل از انداختن آن برمی دارد و در آشپزخانه به هوا می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوما همچنین در حال تعقیب گربه در اطراف اتاق غذاخوری خود در مقابل چشمان کودکی دیده می شود در حالی که صدای خنده فیلمبردار هم شنیده می شود.

زوما درخصوص انتشار این ویدیو گفت:"من عمیقا متاسفم. من همچنین می خواهم بگویم که چقدر عمیقا متاسفم برای کسی که از این ویدئو ناراحت شد. می خواهم به همه اطمینان دهم که دو گربه ما کاملاً خوب و سالم هستند."

یک سخنگوی بزرگترین موسسه خیریه رفاه حیوانات در بریتانیا (RSPCA) گفت: "لگد زدن، ضربه زدن یا سیلی زدن به حیوان، برای تنبیه یا غیره هرگز قابل قبول نیست. ما از افرادی که مشکوک به رنج حیوانات را به ما گزارش می‌دهند، بسیار سپاسگزاریم و می‌خواهیم به مردم اطمینان دهیم که همیشه آنها را بررسی می‌کنیم و در صورت لزوم، هر گونه شکایتی را که در مورد رفاه حیوانات به ما ارائه شود بررسی خواهیم کرد."

در بیانیه وستهام آمده است: "وستهام یونایتد بدون هیچگونه قید و شرطی اقدامات بازیکن ما، کورت زوما، را در ویدئویی که منتشر شده محکوم می کند."

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام حذفی ملی پوش گربه حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی از جو بایدن منتشر شده که به نظر می‌رسد در زمین گلف ضبط شده باشد. بایدن در این ویدیو می‌گوید باید با ایران توافق کنیم و باید پیش از ترامپ اقدام کنیم. این ویدیو که انعکاس وسیعی داشته و به عنوان نشانه یک توافق قریب الوقوع با ایران در نظر گرفته شده را با زیرنویس فارسی در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • گربۀ محله مهم است
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا