Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق وابسته به وزارت دفاع این کشور در صفحه رسمی خود در توتیتر با تأیید این حمله اعلام کرد که تروریست‌های داعشی در بمباران جنگنده‌های ارتش کشته شدند.

در بیانیه این نهاد اطلاع رسانی امنیتی آمده است: نیروهای امنیتی عراقی مخفیگاه مهم عناصر داعش در جنوب "الحضر" را رصد کردند که عبارت از یک غار به طول ۱۴۰ متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد: این غار به عنوان مقر فرماندهی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

در این بیانیه اعلام شده است که این محل توسط جنگنده‌های اف ۱۶ نیروی هوایی عراق به صورت دقیق هدف قرار گرفته است که این براساس گزارش اولیه، این مخفیگاه تروریست‌ها به صورت کامل نابود و تمام اعضای داعش که در آن پناه گرفته بودند نیز کشته شدند.

در این بیانیه، از این عملیات به عنوان، یک عملیات پیشدستانه منحصر به فرد یاد شده است که طی آن این غار خطرناک که در یک محل راهبردی واقع شده، هدف قرار گرفته است.

این حمله دو روز پس از آن صورت می گیرد که یک عضو پلیس عراق در کمین تروریست‌های داعش در شرق این کشور کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای امنیتی عراق همواره برای اطمینان از نفوذ نیافتن مجدد داعش و عناصر فراری آن به جست وجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.

عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷، پس از حدود سه و نیم سال درگیری با داعش که حدود یک سوم کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام سرزمین‌های خود از چنگال این گروه تروریستی را اعلام کرد.

عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیاله، کرکوک، نینوا، الانبار فعالیت دارند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دیاله عراق بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دیاله عراق گروه تروریستی داعش دیاله عراق بغداد امنیتی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد