Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@02:27:56 GMT

توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی آن دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۲۳۴

توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی آن دارد

ایسنا/یزد امام جمعه اردکان ضمن توصیه به مسئولان شهری در جهت ایجاد وحدت و آرامش درونی شهر برای توسعه و پیشرفت شهر، ملاک اصلی در سنجش اعمال را نه در کثرت آنها بلکه در حسنه بودنشان دانست.

حجت‌الاسلام «سید اسماعیل شاکر» در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرانق و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اردکان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده، اقدامات خوبی از سوی شهرداری تازه تاسیس خرانق برای ایام دهه مبارک فجر و استقبال از نوروز ۱۴۰۱ انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: تنها مقوله جهت پیشبرد اهداف شهر خرانق و اردکان، وحدت و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و خرانق با همدیگر است که ضمن ایجاد پیشرفت در این شهر تازه تاسیس، ناملایمات نیز از بین می‌برد.

امام جمعه اردکان گفت: اگر وحدت و انسجام بین مسئولان شهر متزلل شود، در پیشبرد اقدامات شهر دچار مشکل خواهید شد لذا برای توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی شهر است.

شاکر در پایان سخنانش با بیان اینکه کثرت اعمال ملاک خوبی نیست، عنوان کرد: ملاک اصلی در سنجش اعمال، حسنه بودن آن است بنابراین باید تلاش کنیم در اعمال خود رضای خدا و مردم را مدنظر داشته باشیم.

«عبدالرسول یزدی» شهردار خرانق نیز در این دیدار گفت: با توجه به ارتقای خرانق به شهر، مردم باید این تفاوت را کنند که در همین راستا در حال ایجاد تحولاتی در خرانق برای ایام نوروز ۱۴۰۱ هستیم که پیشرفت‌ فیزیکی برخی از این طرحها در حال حاضر ۵۰ درصد است.

این مسئول از جمله این طرح‌ها به تعویض سنگ جدول معابر، بازپیرایی پارک‌ها، ساماندهی پیاده‌روها و فضالی سبز و نصب پرچم و المان در این شهر اشاره کرد و گفت: همچنین تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خرانقی، به مسافران به ویژه زائران رضوی در این مسیر خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امام جمعه اردکان توسعه شهری خرانق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس