Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:13:23 GMT

۳۴۳ واحد صنفی در کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۳۶۸

۳۴۳ واحد صنفی در کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت

رضا سلیم ساسانی گفت: ۳۴۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت و تعداد ۴۰ واحد صنفی متخلف نیز شناسایی و برای اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه معرفی شدند‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: امروز نوزدهم بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر گشت مشترک بازرسی و نظارت اتاق اصناف به همراه تعزیرات حکومتی در کرمانشاه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این بازرسی ها ۳۴۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت و تعداد ۴۰ واحد صنفی متخلف نیز  شناسایی و برای اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه معرفی شدند‌.

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: این بازرسی ها در واحدهای صنفی شهرک‌ ولایت ۲ ، معلم، باغ ابریشم، مسکن و خیابان شریعتی به عمل آمد‌.

وی عنوان کرد: عمده ترین تخلفات مشاهده شده میان واحدهای صنفی متخلف شامل گران فروشی، کم فروشی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

سلیم ساسانی گفت: همچنین در قالب  طرح ویژه دیگری بازرسی و نظارت اصناف استان با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، یگان امداد، پلیس امنیت اخلاقی، مرکز بهداشت شهرستان، اجراییات شهرداری و کلانتری طاقبستان به بازدید از قلیان سراها پرداختند‌.

وی افزود: در بازرسی های مذکور ۹ واحد عرضه قلیان پلمب و آلات و متعلقات آنها با دستور قضایی ضبط شد.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: مردم تخلفات صنفی را از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۸۸۴۰ یا  ۱۲۴ مدیریت بازرسی و نظارت استان کرمانشاه اطلاع رسانی کنند.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه سلیم ساسانی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا