Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور بابیان اینکه دستاورد مهم انقلاب تبدیل حاکمیت ایران از رژیم دیکتاتوری به‌نظام مردم‌سالار دینی بود، گفت: آثار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اسلام کاملاً پدیدار است. سید محمد حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، گفت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تغییر حاکمیت کشور از یک رژیم استبدادی، دیکتاتوری، سلطنتی و خودکامی به یک نظام اسلامی مردم‌سالار دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی‌فقیه و انسانی جامع‌الشرایط است، مقام معظم رهبری در چنین جایگاهی با رهنمود‌های عالمانه و داهیانه خود کشتی انقلاب و نظام را به سمت ساحل اقتدار هدایت کردند.   انقلاب اسلامی، تغییر اساسی و بنیادی در حاکمیت کشور ایجاد کرد
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی، تغییر اساسی و بنیادی در حاکمیت کشور ایجاد کرد، تغییر قانون اساسی کشور به قانونی متناسب با احکام دینی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای تبلور چهره مردم‌سالار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: ساختار حاکمیت کشور نیز متحول شده است.     تغییرات اساسی طی ۴۳ سال اخیر در کشور بر اساس منافع مردم صورت گرفت حسینی بر مردم‌سالاری دینی به‌عنوان ویژگی برجسته نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و با اشاره به اینکه تغییرات اساسی انجام‌شده طی ۴۳ سال اخیر در کشور در راستای منافع مردم صورت گرفته است، رشد و توسعه زیرساخت‌های کشور را از آثار و برکات استقرار انقلاب اسلامی در کشور دانست و تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های علمی، فناوری، اقتصادی، صنعتی و درمجموع همه زمینه‌ها هستیم.   معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی به سمت عدالت درحرکت هستیم، ولی ضعف‌هایی هم داریم که ان‌شاءالله برطرف خواهد شد.   ایران، امروز به برکت انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، کشوری مستقل و قدرتمند است وی استقلال و آزادی را ارمغان انقلاب اسلامی برای کشور و ملت ایران برشمرد و با تأکید بر اینکه ایران، امروز به برکت انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، کشوری مستقل و قدرتمند است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی زنجیر وابستگی به آمریکا را قطع کرد.   حسینی در بیان پیام بیداری اسلامی انقلاب ایران به دنیا، اظهار داشت: آثار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان اسلام کاملاً پدیدار است.   بیشتر بخوانید: رئیس جمهور: ما اقتصاد کشورمان را منتظر برجام نمی‌گذاریم   انتهای پیام/ برچسب ها: سید محمد حسینی دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید محمد حسینی دولت معاون امور مجلس رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی حاکمیت کشور مردم سالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است