Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:25:37 GMT

کانسلو: آلوس بهترین مدافع راست تاریخ است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۴۵۶

کانسلو: آلوس بهترین مدافع راست تاریخ است

بال راست پرتغالی منچسترسیتی به ستایش از دنی آلوس پرداخت و او را بهترین مدافع راست تاریخ فوتبال جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، ژائو کانسلو یکی از بازیکنان آماده منچستر سیتی در فصل جاری بوده است.

این بازیکن که در پست بال راست بازی می‌کند عملکرد بسیار خوبی در فیروزه‌ای پوشان داشته است و با گواردیولا بهترین دوران فوتبالی خود را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانسلو درباره بهترین بازیکن جهان در پستش گفت: در پست من دنی آلوس بهترین است. من مدت‌هاست که به این بازیکن علاقه دارم. من بازی‌های زیادی از کافو ندیده‌ام و او در دوران من نبوده است اما آلوس را واقعا دوست دارم.

کانسلو ادامه داد: از نظر من آلوس یک بازیکن کامل است و بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان در پست خودش است. من از علاقمندان شدید این بازیکن هستم. او در همه جای زمین هست و مهم‌تر این که با شور و هیجان زیادی بازی می‌کند و از فوتبال لذت می‌برد.

او در پایان گفت: از نظر من آلوس یک الگو است. باوجود آن که تاکنون این بازیکن را ندیده‌ام اما صحبت کردن با او را دوست دارم. دیر یا زود او را خواهیم دید و با هم صحبت خواهیم کرد.

دنی آلوس در ۳۸ سالگی دوباره به بارسلونا برگشت و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده است. اودر دیدار اخیر برابر اتلتیکو مادرید هم گل زد و هم پاس گل داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژائو کانسلو دنی آلوس تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امروز در یک دیدار حساس برای ‏کسب سهمیه چمپیونزلیگ به مصاف لایپزیش رفته است. ‏

با اینکه بازی تا اوایل نیمه دوم به ضرر دورتموند پیش رفته اما ‏جیدون سانچو در حال حاضر خوشحال‌ترین بازیکن این است. ستاره ‏انگلیسی بعد از مدت‌ها مواجه بودن با انتقادهای شدید موفق شد ‏مقابل لایپزیش گل اول تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر ‏برساند. ‏

درحالیکه 20 دقیقه از بازی می‌گذشت یولیان برانت بازی را به زیبایی ‏از مرکز زمین به جناح راست عوض کرد. وولف ارسالی بلند به تیر دوم ‏داشت و از این لحظه به بعد نوبت هنرنمایی سانچو بود. دفاع ‏لایپزیش در دفع توپ اشتباه کرد تا توپ به سانچو برسد. او توپ را ‏روی پای راست خود آورد و با شوتی استثنایی به گوشه بالای دروازه ‏یکی از زیباترین گل‌های این هفته را به ثمر رساند.‏

سانچو بیشتر از هر چیز از این خوشحال بود که توانسته جواب ‏انتقادها را بدهد. او در زمان شادی بعد از گلش دست‌ها را روی گوش ‏خود گرفت تا به منتقدان پیامی روشن بدهد: حالا دیدید! صدایتان را ‏نمی‌شنوم!‏

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات