Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@06:50:15 GMT

بررسی الزامات صنعتی شدن هنر سینمای ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۶۰۰

به گزارش روابط عمومی این برنامه، هر روز به صورت زنده از محل برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برنامه "صنعت سینما" در رادیو اقتصاد به بررسی آخرین اخبار و تحلیل آثار و روند برگزاری جشنواره می پردازد.

در برنامه سه شنبه، 19 بهمن موضوعاتی چون الزامات صنعتی شدن هنر سینمای ایران، تعریفی از صنعت سینما، رویکردهای صنعتی بودن فرآیند تولید فیلم و هنر سینما در کشورهای موفق جهان در این عرصه و راهکارهای سرعت بخشیدن به هنر سینمای ایران برای تبدیل شدن به هنر صنعت بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمانانی چون دکتر افسر موموندی (مدیر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، غلامرضا موسوی (تهیه کننده سینما)، -سید مهدی جوادی (مدیرعامل سازمان سینمایی فارابی)، احسان ناظم بکایی (روزنامه نگار و منتقد سینما) و رضامیرمحرابی (کارشناس رسانه و سینما) در این برنامه به بررسی پرونده موضوعی برنامه و جشنواره فیلم فجر پرداختند.

عوامل برنامه صنعت سینما: مدیر گروه اقتصاد و جامعه: مهرگان سوادکوهی، تهیه کننده: فرزانه صادقیان، مجری کارشناس: حمیدرضا ولیان، مسئول هماهنگی: شیما شکوه، گزارشگر: معصومه رضاقلیان.

برنامه "صنعت سینما" از 12 تا 22 بهمن 1400 هر روز ساعت 17 تا 19 از رادیو اقتصاد، موج FM ردیف 98 به صورت زنده پخش می‌شود

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: صنعت سینما هنر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی