Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:25:28 GMT

چند خبر کوتاه از استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۶۲۶

چند خبر کوتاه از استان همدان

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری شهر شیرین‌سو در شهرستان کبودرآهنگ با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کلنگ زنی شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این آیین گفت: این پروژه با ۲ میلیارد تومان اعتبار در زمینی به متراژ ۲ هزار متر مربع احداث می شود که شامل سالن آمفی تئاتر، کتابخانه تخصصی، نمایشگاه، پلاتو و محیط اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمدرضا احسانی» افزود: این پروژه با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت استاندار همدان و پیگیری‌های نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در راستای عدالت فرهنگی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار که رویکرد دولت مردمی سیزدهم است، اجرا خواهد شد. 

گشایش نمایشگاه روزشمار انقلاب و عکس در کبودرآهنگ 

به مناسبت گرامیداشت‌ چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه روزشمار انقلاب و عکس با عنوان روزهای انقلاب سال ۵۷ کبودرآهنگ برپا شد.

در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه عکس از روزهای انقلاب سال ۵۷ کبودرآهنگ و گزیده اخبار ارسالی رویدادهای انقلاب مربوط به این شهر که حاکی از تصاویر و اخبار تظاهرات مردم شهیدپرور کبودرآهنگ علیه رژیم پهلوی که توسط «رضا معصومی» خبرنگار و عکاس خبری شهرستان عکسبرداری و تهیه شده است در معرض دید عموم قرار گرفته است.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه با مضمون تصاویر و رویدادهای انقلاب از۲۶ دی ماه تا ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ است که نشان از یاد و خاطره رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و همصدا بودن این شهر در اوایل انقلاب و نقش بسزای آنان در شکوفا شدن انقلاب در این شهرستان دارد.

یادواره شهید دانش آموز همایون ذبیحی در بهار برگزار شد

فرماندار شهرستان بهار گفت: دانش آموزان در مکتب انقلاب با علم و دانش ایران اسلامی را در اوج قله های افتخار نگه می دارند.

«روح اله نباتی» در یادواره شهید دانش آموز همایون ذبیحی افزود: دانش آموزان شهید امانت سنگینی را به ما سپرده اند، حفظ نظام و تلاش در راه پیشرفت کشور پیام شهیدان است.

وی ادامه داد: کشور ما در شرایطی به اقتدار و قدرت رسیده است که همواره دشمنان با تحریم قصد ضربه زدن به کشور را داشتند.

نباتی خاطر نشان کرد: دانش آموزان در سنگر علم و دانش با تلاش و کوشش بر عظمت کشور در همه زمینه ها به ویژه توان علمی خواهند افزود.

وی اظهار داشت: دانش آموزان باید بدانند که کشور به همت و ایثار مردم و به برکت خون همین دانش آموزان شهید و رهنمود های مقام معظم رهبری، از ذلت به اوج قدرت و عظمت رسیده است.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر یادواره شهید دانش آموز همایون ذبیحی همزمان با یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان شهر بهار در کانون میعاد این شهر برگزار شد ، در این مراسم از خانواده شهید والامقام همایون ذبیحی تجلیل شد.

برچسب‌ها شیرین سو شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیرین سو شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان شیرین سو شهر همدان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان فرهنگ و ارشاد اسلامی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در یک نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شبکه‌ای از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان سمپاد در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد مدنظر است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند؛ شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد. دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد از رشد کیفی و کمی خوبی برخوردار است که پس از وقفه ده ساله قرار است برگزار شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر دانش‌آموزان خوش‌فکر مدارس شرکت می‌کنند، اظهار کرد: دانش‌آموزان توانمندی‌ها و دستاورد‌های پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند و ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند.

یاوری با اشاره به اهداف نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد، ادامه داد: دانش‌آموزان با گفت‌وگو با افراد متخصص کاربرد دستاورد‌های پژوهشی خود را بهتر درک می‌کنند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند، شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی