Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمحمد حسین نبوی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاتر ایرنا افزود: طرح گاز رسانی با ۲ روستای «ساری بُلاغ» و «دولت آباد» از توابع شهرستان کبودرآهنگ با اجرای سه هزار و ۸۵۰ متر لوله گذاری و ۱۱ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: درحال حاضر تمامی روستاهای شهرستان کبودراهنگ از نعمت گاز بهره مند هستند به نحوی که این شهرستان با پوشش ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصدی گاز رسانی رتبه نخست استان همدان را در اختیار دارد.

رییس شرکت گاز شهرستان کبودرآهنگ گفت: همزمان با ایام دهه فجر بهره برداری از هشت طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی و کشاورزی با سه میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان آغاز شد.

به گفته نبوی، شمار مشترکان خانگی شرکت گاز در شهرستان کبودرآهنگ ۴۱ هزار و ۲۵۰ مورد و مشترکان بخش صنعتی و واحدهای تولیدی نیز ۱۸۵ واحد است که از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۰ انشعاب جدید در این شهرستان نصب شده است.

وی گفت: روزانه گاز در شهرستان کبودراهنگ یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف می شود که بخش زیادی از مربوط به نیروگاه شهید مفتح است.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه فجر  ۷۸ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ بهره برداری و عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۲۹ روستا در شمال استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها استان همدان گاز رسانی افتتاح طرح شرکت گاز استان همدان کبودرآهنگ دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان گاز رسانی افتتاح طرح استان همدان گاز رسانی افتتاح طرح شرکت گاز استان همدان کبودرآهنگ دهه فجر شهرستان کبودرآهنگ میلیارد ریال استان همدان گاز رسانی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان