Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامرضا سالاری گفت: پرونده با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر تقلب در عرضه شن وماسه توسط این واحد تولیدی، تشکیل و جهت رسیدگی به یکی از شعب تعزیرات حکومتی شیراز ارجاع شد.

او گفت: متصدی این واحد متخلف به تعزیرات حکومتی احضار و در بررسی‌های انجام شده در شعبه رسیدگی کننده و با توجه به نمونه‌گیری و آزمایش از سنگدانه ریز تولید شده در این واحد متخلف، تقلب در فروش شن و ماسه محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و احراز تخلف در پرونده، حکم به جریمه ۱۰ میلیارد ریالی واحد تولیدی متخلف صادر شد.

ضبط دام قاچاق در لامرد 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ۸۳ راس گوسفند توسط ماموران انتظامی شهرستان لامرد توقیف شد.

سالاری گفت: این تعداد دام توسط یکدستگاه کامیون در حال حمل به سمت جنوب کشور بود که با توجه به نداشتن مجوز‌های لازم توقیف و پرونده‌ای در این خصوص در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لامرد تشکیل شد.

او گفت: راننده کامیون در اظهارات اولیه خود هرگونه تخلف را انکار می‌کرد، ولی با توجه به یکدست بودن دام مکشوفه، مسیر حرکت و عدم دریافت مجوز‌های لازم که همگی دال بر حمل دام به بنادر جنوبی جهت قاچاق به خارج از کشور بود تخلف متهم محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا متهم با حکم شعبه رسیدگی کننده به جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی در حق دولت و ضبط ۸۳ راس گوسفند محکوم شد.

محکومیت ۱۲ میلیاردی دو قاچاقچی خشکبار 

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص جزئیات این پرونده گفت: مقادیر زیادی خشکبار خارجی از یک کامیون در حومه شهر شیراز کشف شد.

سالاری گفت: خشکبار مکشوفه تحت عنوان دانه‌های روغنی بارنامه شده بود و به سمت تهران در حال حمل بود که توسط مامورین نیروی انتظامی متوقف شد.

او گفت: دو نفر در این رابطه  شناسایی و بازداشت و متهمان در بازجویی‌های انجام شده در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی شیراز اعتراف کردند که محموله مکشوفه را بطور قاچاق وارد کشور کردند و با جعل اسناد و مدارک مربوطه سعی در انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که ناکام ماندند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خشکبار مکشوفه و جریمه ۱۲ میلیارد ریالی دو متهم پرونده صادر کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس محکومیت میلیاردی قاچاقچی خشکبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸۶۰ میلیون تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان محکوم کرد.

محدثی نژاد بیان کرد: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت ۸۵۸ میلیون تومان معادل ارزش سوخت، صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: این پرونده مربوط به محموله‌ سوختی است که مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج