Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی دولت‌ها با جهت‌گیری‌های غلط در سیاست خارجی و اقتصاد و وابسته کردن معیشت مردم به خارج، موجبات فشار اقتصادی امروز بر ملت و نارضایتی مردم را فراهم کردند.

به گزارش قدس آنلاین، علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نامگذاری نهمین روز از ایام الله دهه فجر سال جاری به عنوان انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی اظهار داشت: وقتی وصیت‌نامه سیاسی الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که اگر بند به بند آن اجرایی شود دیگر نیازی به قانونگذاری مضاعف نیست زیرا کلیدواژه‌هایی در این وصیت‌نامه وجود دارد که برای تمامی دست‌اندرکاران نظام الگو و دستورالعمل خوبی به منظور پیگیری آرمان‌های انقلاب از جمله در حوزه تقویت توان داخل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای نیز در شکل‌دهی و جهت‌دهی به گفتمان اعتماد به درون نقش پررنگی داشته و دارند ضمن اینکه در گام دوم انقلاب برای رسیدن به اوج تمدن اسلامی کلیدواژه‌های متعددی را بیان کردند که برای حمایت از معیشت مردم هم اهمیت بالایی قائل شدند. نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد وابسته و مصرفی از منظر انقلاب اسلامی مردود است و با آنکه در این چهار دهه، فراز و نشیب زیادی در عرصه گفتمان‌های حکم بر دولت‌ها داشته‌ایم اما اصل اتکا به درون، همواره مورد توجه دلسوزان انقلاب قرار داشته است. وی خاطرنشان کرد: وابسته کردن معیشت ملت به خارج به‌ویژه غرب، گفتمان شکست‌خورده‌ای است و خاطرات مردم از سال‌ها وابستگی به خارج و کشورهای استثمارگر قرار فراموششان نمی‌شود. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی دولت‌ها با عملکردهای اشتباه و جهت‌گیری‌های غلط در عرصه سیاست خارجی و اقتصاد موجبات ناراحتی مردم را فراهم کردند. نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید درباره کوتاهی‌ها و روندهای غلط بعضی دولت‌ها و دولتمردان که منجر به نارضایتی امروز مردم شده‌ است، گفت: ایام‌الله دهه فجر بهترین زمان برای عذرخواهی مسئولانی است که ترک فعل‌ داشته‌اند، چرا که مردم ولی‌نعمت ما هستند. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد