Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی گلدوست، مسؤول دالقرآن بسیج سپاه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، اظهار کرد: ثبت‌نام بیست‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از ابتدای دی‌ماه آغاز و تا پنجم بهمن‌ماه ادامه داشت.

وی افزود: این مسابقات در چهار محور ایده‌های خلاقانه، مشارکت‌های گروهی(با محوریت سوره صف)، مشارکت فردی و مشارکت خانوادگی در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در ۱۳ رشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلدوست با اشاره به اینکه در نهایت ۸۰۰ البرزی برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کردند، گفت: امسال این مسابقه در دو مرحله ارزیابی و مرحله نهایی برگزار می‌شود.

این مسؤول با توضیح اینکه شرکت‌کنندگان در نواحی و شهرستان‌ها با ارزیابی برای مرحله نهایی مسابقه انتخاب می‌شوند، افزود: ۱۸ ارزیاب (۹ خانم و ۹ آقا) ثبت‌نام‌کنندگان را ارزیابی می‌کنند و منتخبین به مرحله نهایی مسابقه اعزام می‌شوند.

مسؤول دارالقرآن بسیج سپاه البرز در پایان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی این مسابقات، گفت: به‌دلیل شرایط کرونایی و اهمیت حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، مرحله نهایی این مسابقه بهار سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات قرآن و عترت خبرگزاری فارس البرز کرج فارس نیوز مرحله نهایی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این آزمون نزدیک به  ۱۲۰  تن از حافظان قرآن کریم   استان از قشرهای روشندلان ، روحانیون، پزشکان، معلمان و دانش آموزان در دوبخش خواهران و برادران حضور داشتند  .

 شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به مرحله  آزمون شفاهی راه خواهند یافت .

داوطلبان در  پایان در صورت کسب نمرات لازم  مجموع دو آزمون درجه پنج،چهار و سه  آزمون قرآنرا دریافت می کنند.

دارندگان این مدارک می توانند بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

 

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد