Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - فرجی گفت: شرکت دانش بنیان پنتا تولید کننده برتر دستگاه تصفیه هوا با فناوری نوین پلاسما است که با معرفی این نوع فیلتر بسیاری از مشکلات مربوط به این دستگاه‌ها را برطرف کرده است.

دستگاه‌های تصفیه هوا پنتا پلاسما بدون تولید گاز ازن، تصفیه هوای محیط را انجام می‌دهد و دارای تاییدیه‌های اثربخشی بر روی باکتری و ویروس، گواهینامه عدم نشر ازن، گواهینامه ایمنی کاربر و ایزو ۱۳۴۸۵ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با ساخت فیلتر پنتا پلاسما در دستگاه تصفیه هوا، عمده مشکلات، ایراد‌های و محدودیت‌های دستگاه‌های تصفیه هوا و حتی سیستم‌های تهویه هوا رفع شده است.

بنا به گفته او، شرکت دانش بنیان پنتا طیف متنوعی از محصولات را در زمینه تولید دستگاه تصفیه هوا و پساب با فناوری نوین پلاسما و نانوتکنولوژی از جمله دستگاه تصفیه هوا خانگی، دستگاه تصفیه هوا صنعتی، تصفیه هوا دندانپزشکی و بیمارستانی را ساخته است.

مدیر تولید شرکت دانش بنیان پنتا نیز که از دانش آموختگان دانشگاه کاشان گفت: شرکت توانسته است با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد محصولات مختلفی را در زمینه تصفیه و ضدعفونی هوا تولید کند.

اعتمادی گفت: در حال حاضر عمده دستگاه‌هایی که در زمینه تهویه و تصفیه هوا توسط سازمان‌ها، کارخانجات و تولیدکنندگان به کار گرفته می‌شوند، فرآیند تصفیه هوا از آلاینده‌هارا با کمک فیلتر‌های مکانیکی از جنس الیاف پلیمری، فایبرگلاس، پنبه و ... انجام می‌دهد.

او گفت: استفاده از چنین فیلتر‌هایی به دلیل مسائلی همچون گرفتگی سریع، قیمت بالا، عدم تخریب میکروارگانیزمها، ریسک انتقال و انتشار بیماری، تامین مواد با کیفیت، محدودیت در جذب ذرات میکروبی ریز، افت فشار بالا و نرخ ریکاوری پایین با محدودیت جدی روبرو است.

همچنین مدیرعامل شرکت دانش بنیان پنتا که از فناوران دانشگاه کاشان است گفت: شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی با اعمال فرآیند‌هایی سعی در بهبود و رفع نسبی مشکلات فیلتر‌ها هستند؛ که بطور کلی عمده چالش‌ها هنوز باقی است، افزود: برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا دارای مخزن مواد شیمیایی هستند که برای ضدعفونی محیط استفاده می‌شود و خطرات جدی برای سلامت انسان و حیوانات دارد.

رضا محصل گفت: همچنین برخی دستگاه‌های تصفیه هوا با گاز ازن فرآیند ضدعفونی را انجام می‌دهند که این مهم نیز خطر جدی بر روی دستگاه تنفس می‌گذارد.

او گفت: در حال حاضر بیشتر دستگاه‌های تصفیه هوا با فیتر هپا و دیگر فیلتر‌های جذبی وجود دارند، اما برای استفاده مداوم کارآمد نیستند.

بنا به گفته او، عمل تصفیه و ضدعفونی هوا با استفاده از فناوری نوین، تخریب ویروس، باکتری، قارچ و ذرات آلرژی، بدون استفاده از مواد شیمیایی، تاثیرپذیری آنی بر روی آلاینده‌ها، تاثیرپذیری بدون محدودیت مقدار آلودگی ذرات با هر ابعاد و اندازه‌ای، میدان الکتریکی قوی و تصفیه پرقدرت و پرانرژی، بدون افت فشار، مبنای تصفیه برگرفته از طبیعت و دوستدار محیط زیست از نقاط قوت فناوری پنتا پلاسما است.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه تصفیه هوا محصولات فناورانه کاشان دستگاه های تصفیه هوا دستگاه تصفیه هوا دستگاه ها فیلتر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی