Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، این ثبت نام شامل دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، دانشگاه های علمی - کاربردی، دانشگاه های نظامی و ... در سراسر کشور  می شود.

اساتید دانشگاه ها و کارمندان دانشگاه ها هم می توانند برای سفر به عتبات عالیات دانشگاهیان ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است اعزام دانشجویان که پس از ۲ سال وقفه انجام می شود از اول اسفندماه آغاز شود که طبق برنامه ریزی انجام شده در مرحله نخست در دهه اول ابتدا دانشجویان دختر مجرد، اساتید و کارکنان دانشگاه ها اعزام می شوند و از ۲۱ اسفندماه تا دهم فرودین ۱۴۰۱ دانشجویان پسر، اساتید، کارکنان دانشگاه ها و دانشجویان متاهل به این سفر معنوی اعزام می شوند.

ظرفیت ثبت نام برای این دوره  ۶ هزار نفر است که ۸۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی برای اعزام زائران دانشجو در نظر گرفته شده است. هزینه سفر هوایی نیز  ۸۵ میلیون ریال و زمینی ۴۵ میلیون ریال و مدت سفر هوایی ۷ روزه و زمینی بین ۸ تا ۹ روز و ظرفیت کاروان زمینی ۵۰ نفره است.

مدت زمان اقامت دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین خواهد بود. زیارت قبور ائمه اطهار (ع) در سامرا نیز عبوری خواهد بود.

برای انجام این سفر معنوی تلاش بسیاری زیادی انجام شده و با هماهنگی مسوولان صندوق رفاه دانشجویان، وزارتخانه های بهداشت، علوم و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، تسهیلات بسیار مناسبی با شرایط موجود در آیین نامه وام دانشجویی برای دانشجویان درنظر گرفته شده است.

مبلغ وام برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک ملت برای دانشجویانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند ۶۰ میلیون ریال و برای سفرهای زمینی ۳۰ میلیون ریال خواهد بود که دانشجویان پس از قطعی شدن ثبت نام و ارسال اطلاعات زائران به صندوق رفاه دانشجویی یا بانک عامل می توانند وام خود را دریافت کنند.

دانشجویان و دانشگاهیان برای ثبت نام تا عصر امروز می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی لبیک به آدرس www.Labbayk.ir  مراجعه کنند.

برچسب‌ها صندوق رفاه دانشجویان ستاد عتبات دانشگاهیان نجف اشرف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان ستاد عتبات دانشگاهیان نجف اشرف صندوق رفاه دانشجویان ستاد عتبات دانشگاهیان نجف اشرف عتبات عالیات میلیون ریال دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه