Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و یکم لیگ دسته اول انگلیس، هال سیتی به مصاف دربی کانتی رفت و شکست 3 بر یک را تجربه کرد. 

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب اصلی هال سیتی حضور نداشت ولی از دقیقه 65 وارد مسابقه شد و نتوانست برای تیم خود گلزنی کند. 

با نگاه به آمار حضور 25 دقیقه ای مهاجم ایرانی متوجه می شوید حرکات این بازیکن در این بازی در میانه زمین بود و غالبا به کارهای دفاعی کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشه حرارتی صیادمنش در این بازی به وضوح نشان می دهد این بازیکن اصلا فرصتی در خط حمله نداشته و غالبا در میانه زمین بوده است. دربی کانتی در این بازی تمام فضاها را در اختیار داشته و مهاجم ایرانی حتی یک فرصت شوت زنی به دروزاه رقیب را نداشته است.

سایت «سوفا اسکور» در ارزیابی فنی اش از این بازی به بازیکنان هال سیتی به صورت میانگین امتیاز 6.58 را داده و صیادمنش علی رغم حضور 25 دقیقه اش ولی عملکرد رضایت بخشی داشته و نمره 6.5 را از آن خود کرده است.

هال سیتی با این شکست 32 امتیازی باقی ماند و در رده نوزدهم جدول قرار گرفت. دربی کانتی همچنان در جایگاه بیست و سوم چمپیون شیپ است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هال سیتی اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد