Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌زمان با دهه فجر پنج واحد مسکن مددجویی در شهر گندمان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) گندمان ادامه داد: مراحل احداث هفت واحد مسکن مددجویی از اواسط سال جاری آغاز شد که از این تعداد پنج واحد به بهره‌برداری رسید و 2 واحد باقی‌مانده نیز تا پایان سال تحویل مددجویان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه فجر، افزود: همچنین پنج سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند گندمان اهدا شد.

کاشفی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شده است، عنوان کرد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین‌لباسشویی، تلویزیون، اجاق‌گاز و لوازم ضروری زندگی است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳ دستگاه کولر آبی، بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های تحت حمایت گندمان توزیع شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) گندمان با تأکید بر اهمیت ایجاد زمینه اشتغال مددجویان این نهاد، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۱۳۵ مددجو پرداخت شده است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مددجویی تسهیلات جهیزیه لوازم ضروری زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه