Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروزی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: در طلیعه چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در تداوم ارائه خدمات بی منت سبزپوشان نظام، ۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری بین نوعروسان شیعه و سنی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر ۶۰سری جهیزیه کاملا ایرانی اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان سیستان و بلوچستان و۱۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومین شناسایی شده در سطح استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به همت خیرین و با مساعدت استاندار سیستان و بلوچستان ۳۰۰تن آرد ویژه دهه مبارک فجر بین روستاییان دورترین نقاط استان که توسط پایگاههای بسیج شناسایی شده اند توزیع شد.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروزی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، ارزش ریالی این کاروان خدمت رسانی را دومیلیارد وپانصد میلیون تومان برآورد کرد و گفت: محرومیت زدایی و کمک به محرومان در مناطق دور افتاده و صعب العبور همچنان در دستور کار قرار دارد.

جعفری اظهار کرد: تا جایی که در توان باشد از ظرفیت سپاه، قرارگاه قدس، مردم و خیرین در این راستا بهره گیری خواهیم کرد تا این اقدامات موثر بخش مرهمی بر درد محرومان و نیازمندان باشد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان