Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ۲ روز پیش اعلام شد که تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن در سامانه ثمن ثبت‌نام کرده‌اند و چنان‌چه تقاضای قابل‌ملاحظه‌ای برای تمدید وجود داشته باشد احتمال تمدید زمان نام‌نویسی این افراد وجود دارد. در غیر این صورت سامانه ثبت‌نام ۲۰ بهمن‌ماه بسته خواهد شد.

در این پیوند، «محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه) هم‌زمان با پایان مهلت ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن به خبرنگار ایرنا گفت: این زمان مجدد از امروز تا پایان سال تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌داشت: در مجموع تاکنون بیش از سه‌میلیون و ۱۷۹ هزار نفر متقاضی در سامانه ثمن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین مشارکت مربوط به استان تهران است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی افزود: مراحل پالایش سه شرط فرم «ج»، عدم مالکیت خصوصی و تاهل برای نیمی از ثبت‌نام‌کنندگان انجام شده و فهرست افراد پالایش شده به کارتابل استان‌ها برای بررسی شرط چهارم یعنی سابقه سکونت ارسال شده است. این بخش از پالایش نیز در استان‌ها و شهرهای جدید به‌زودی به اتمام می‌رسد.

به گفته محمودزاده، با احراز شرط چهارم، پیامک اطلاع‌رسانی به واجدان شرایط ارسال خواهد شد و افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می‌شوند تا برای آنان حساب باز شود و مراحل خود را طی کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین اعلام خانه‌های نهضت ملی مسکن با رقم ۴.۷ میلیون تومان در هر متر مربع ساخته می‌شود. وام نهضت ملی مسکن میز در تهران ۴۵۰ میلیون تومان برای ساخت هر واحد مسکونی است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن استان تهران نهضت ملی مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن استان تهران نهضت ملی مسکن طرح اقدام ملی مسکن استان تهران نهضت ملی مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مسکن نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر