Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز فتاح که روز چهارشنبه میهمان ویدئو کنفرانسی مراسم واگذاری هشت هزار  و ۵۷۲ سند املاک خاندان پهلوی در استان گلستان بود اظهار داشت: تاکنون ۶۳ هزار فقره سند املاک علوی به وسعت بیش از ۳۰ هزار هکتار در گلستان واگذار شد.

وی بیان کرد: در مراسم امروز که در چند استان در حال برگزاری است، بیشترین اسناد املاک بنیاد علوی کشور از لحاظ تعداد و وسعت در گلستان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح ادامه داد : واگذاری اسناد املاک غصب‌شده خاندان پهلوی به مردم به برکت انقلاب اسلامی رقم خورده است و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

گلستان بیشتر املاک غصب شده خاندان پهلوی را در کشور دارد.


تشکیل کارگروه تسریع برای صدور اسناد املاک پهلوی در گلستان

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت : کارگروه ویژه تسریع صدور اسناد املاک خاندان پهلوی در استان با حضور دستگاههای مرتبط فعال خواهد شد .

علی‌محمد زنگانه افزود: این کارگروه ماهانه میزان پیشرفت را رصد کرده و موانع تسریع در صدور اسناد این املاک را برطرف خواهد کرد.

وی چشم انداز پایان واگذاری اسناد بنیاد علوی در گلستان را ۲ ساله پیش بینی کرد.

زنگانه همچنین رونمایی از سند پیشرفت شهرستان مرزی مراوه تپه را اقدامی انقلابی و جهادی دانست و افزود : علاوه بر آن، قرارگاه محرومیت زدایی برای بخش وشمگیر و انبار الوم شهرستان آق قلا طی مذاکره با رئیس بنیاد مستضعفان کشور راه اندازی می شود.

واگذاری اسناد املاک علوی به مردم گلستان


برنامه ریزی برای پایان صدور اسناد املاک

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان هم در این مراسم گفت: برنامه ۲ ساله پایان دادن به صدور اسناد املاک غصب‌شده خاندان پهلوی برای واجدان شرایط استان در دستور کار قرار دارد.

سیدفخرالدین علوی افزود: تاکنون و طی ۲۲ مرحله ، ۶۳ هزار و ۳۹۰ سند املاک غصب‌شده خاندان پهلوی در ۵۳۳ روستا و ۲۱ شهر به مردم گلستان واگذار شد.

رونمایی از سند پیشرفت شهرستان مرزی مراوه تپه

وی ادامه داد: بیشترین اسناد واگذار شده مربوط به گنبدکاووس و کمترین آن مربوط به بندرگز است.

به گفته وی ۳۴ درصد از این اسناد طی ۲ سال اخیر به مردم گلستان واگذار شد.​

گلستان از استان‌های شمالی کشور است که یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد ساکنان این استان بر پایه کشاورزی استوار است.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک گرگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک گرگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ثبت اسناد و املاک گرگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دهه فجر املاک غصب شده خاندان پهلوی صدور اسناد املاک گلستان واگذار شد مردم گلستان واگذاری اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه‌ درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد