Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:معاندان؛ اختلاس‌ها و تصرف اموال دولتی را در فضای مجازی بزرگ و سیاه نمایی می‌کنند در حالی که در قیاس با کشورهای دیگر، پرونده‌های جرایم کارکنان دولت در ایران بسیار ناچیز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، غلامعلی صادقی صبح امروز در مراسم افتتاح شعب همیاران صلح شوراهای حل اختلاف مستقر در بوستان‌ها و محلات شهرداری مشهد مقدس با بیان این مطلب که مسئولان دلسوزی مشغول انجام وظیفه هستند، اما گاهی نسبت به انقلاب سیاه نمایی صورت می‌گیرد اظهارداشت: معاندان؛ اختلاس‌ها و تصرف اموال دولتی را در فضای مجازی بزرگ و سیاه نمایی می‌کنند در حالی که در قیاس با کشورهای دیگر، پرونده‌های جرایم کارکنان دولت در ایران بسیار ناچیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه شورای شهر و مدیریت شهری مشهد مقدس بنای خدمت به مردم دارند و ما نیز از این مجموعه‌ها حمایت می‌کنیم تا خدمات بهتری برای زائران و مجاوران به انجام برسانند.

صادقی با بیان این مطلب که روز گذشته از طریق میانجیگری، صلح و سازش یک مشکل چند صد میلیاردی در مشهد مقدس حل شد تصریح کرد:باید از ظرفیت‌های مردمی و شوراهای حل اختلاف برای حل مشکلات مردم استفاده کرد و افتتاح شعب همیاران صلح در بوستان‌های مشهد نیز اقدامی قابل تقدیر است و از این اقدام حمایت می‌کنیم.

پیشنهاد اختصاص 38 درصد بودجه 1401 شهرداری مشهد به مناطق کم برخوردار ارائه شد لایحه بودجه 1401 شهرداری مشهد مقدس تقدیم شورای شهر شد آیت‌الله علم‌الهدی: کار در شورای حل اختلاف کاری جهادی است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی عنوان کرد:حل اختلافات مردم توسط معتمدان آنها اولویت کار دستگاه قضاست لذا  قصد داریم اختلاف بین مردم و شهرداری‌ها را با تشکیل شعب ویژه حل و فصل کنیم. ساخت و سازها، مالکیت و موضوعاتی از این قبیل در حال حاضر در شعبه ویژه‌ای در دادگستری مشهد رسیدگی می‌شود اما پیگیری امور در قالب صلح و سازش مورد تاکید است.

سرنوشت نامعلوم 14 پروژه شهری مشخص شد

سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس نیز اظهارداشت: یکی از مسائلی که امروز جوامع بشری را مورد سوال قرار داده این است که آیا باید ضوابط برای مردم باشد یا مردم برای ضوابط؟ آیا می‏‌شود درصدی از ضوابط را به نفع مردم تغییر داد؟ یا اینکه آیا می‌‏شود قوانینی که دارای منشا بشری هست را به نفع جوامع با اقتضائات زمان و مکان تغییر داد؟

وی افزود: گاهی حکمی منشا وحی دارد و نمی‌‏توان آن را تغییر داد اما احکام دست‌‏ساخته و ضوابط ابلاغی توسط مقامات را می‏‌توان به نفع مردم تغییر داد؛ در شهر ترمیمی باید زمینه ارتکاب جرم کاهش پیدا کند و در گام بعدی به سمت صلح و سازش گام برداریم.

شهردار مشهد بیان کرد: گاهی اوقات قوانین افراد را به تله می‌‏اندازد و ضوابط و دستورالعمل‏‌ها در اجرا دست و پاگیر می‌شود که باید آن‏ها را اصلاح کنیم؛ امروز تمشیت امور در کشور با خودمان است و باید همه دست به دست یکدیگر دهیم و مانع‏‌زدایی کنیم.

ارجائی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته با مساعدت دستگاه قضایی نزدیک به یک میلیون مترمربع فضای سرپوشیده و زیربنایی که به‌طور متوسط حدود 10 سال مشکل پایان‌کار داشته‌اند، حل‏ وفصل شده است. امروز با افتخار می‌‏گوییم با هماهنگی خوبی که در مجموعه مدیریت استان وجود دارد، مشکلات 14 پروژه‌‏ای که به گل نشسته بوده‌اند، حل و فصل شده است.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حل اختلاف مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد