Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو روزه مصاحبه ای را در مورد شرایط بروسیا دورتموند انجام داده است

مارکو روزه در مصاحبه ای با بیلد در مورد مسائلی اعم از پیوستن زوله به بروسیا دورتموند، ارلینگ هالند، حضور در لیگ اروپا و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، مارکو روزه در مصاحبه با بیلد در مورد پیوستن نیکلاس زوله به بروسیا دورتموند گفت:

در چند ماه آینده در این مورد صحبتی نخواهم کرد زیرا نیکلاس بازیکن بایرن مونیخ است و هنوز بازی های زیادی در آنجا پیش روی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی می دانم که او یک انسان خوب و بازیکنی بسیار با تجربه است. او در جریان بازی با آرامش است، آمادگی بدنی مناسبی دارد و همچنین عطش برای موفقیت نیز دارد. او با بایرن مونیخ بیهوده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است. با این حال کیفیت او تا تابستان برای ما مهم نیست اما پس از آن ما از داشتن چنین بازیکنی خوشحال خواهیم بود.

 روزه در مورد ارلینگ هالند:

 همه چیز روی میز است، همه با یکدیگر صاق هستند. هالند در زمانی تصمیمش را خواهد گرفت و باشگاه به خوبی برای آن آماده می شود.

روزه در مورد مشکلات بروسیا دورتموند: 

 در 2 سال گذشته، ویروس کرونا بیش از 100 میلیون یورو به باشگاه ضرر رسانده است. این آزمونی سخت برای هر باشگاهی است.

 مارکو روزه در مورد عملکردش در بروسیا دورتموند تا اینجای فصل:

 مطمئنا زمانی که می بازیم بسیار ناراحت می شوم. همیشه همینطور بوده است. انتظارات بسیار زیادی از خودمان داریم. من عواقب هر باخت و هر بازی را شخصا به عهده می گیرم و با خود به خانه ام می برم.

مارکو روزه در مورد لیگ اروپا و تقابل با گلاسکو رنجرز: 

 ما می خواهیم خود را در سطح بین المللی ثابت کنیم. ابتدا باید در خانه مقابل رنجرز بازی کنیم و سپس باید به اسکاتلند برویم. استادیوم رنجرز پر از تماشاگر خواهد بود بنابراین بازی در خانه، اولین نکته مثبت برای ما است. آن ها در زمستان با آرون رمزی و اماد دیالو خود را تقویت کردند. ما به عنوان یک تیم مربی گری آماده به دست آوردن تجربیات زیادی در لیگ اروپا هستیم. اگر از آن لذت ببرید به پیشرفت خود ادامه می دهید. احساس خوبی در این رقابت ها وجود دارد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس استوری مشترک بازیکنان پیکان در اعتراض به داوری بازی با استقلال سیاوش یزدانی: کنعانی زادگان را هرگز نمی بخشم؛ کار او با من ناجوانمردانه بود / فیلم واکنش ژوزه مورینیو به استقبال هواداران اینتر / عکس رکورد منفی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال؛ پنج بازی پیاپی بدون گل زده 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند مارکو روزه روزه در مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال دورتموند و پاری‌سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در دور گروهی نیز هم‌گروه بودند و بازی رفت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پاریسی و بازی برگشت نیز با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا