Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:21:14 GMT

توزیع ۷۰ سری جهیزیه توسط سپاه ناحیه گچساران

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۸۷۳۰

توزیع ۷۰ سری جهیزیه توسط سپاه ناحیه گچساران

سرهنگ باقر پسنده در حاشیه آئین پویش لبخند نوعروسان رزمایش همدلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دومین مرحله اعطای جهیزیه به زوج های جوان به مناسبت دهه فجر در سپاه ناحیه گچساران انجام شد.

وی بیان کرد: خدمات انقلاب به محرومین و مستضعفین بی‌بدیل بوده و این انقلاب به حق نام انقلاب مستضعفان را گرفته  و امام راحل  و مقام معظم رهبری نیز در همه ادوار سفارش بر خدمت بی‌منت به محرومین کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب ۴۳ سال افتخار و عزت و اقتدار را کسب کرده ایم و افتخار خدمت گذاری به مردم را داریم، تصریح کرد: سپاه همیشه در خدمت به مردم و کشور در تمام صحنه ها حضور دارد.

پسنده عنوان کرد: امروز سالروز عملیات والفجر ۸ است عملیاتی که برگ برنده در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی گفت: دشمن تصور نمی کرد این عملیات در چنین‌ مکان و با این ابعاد شکل بگیرد و در سال ۶۴ عملیات والفجر ۸ به پیروزی رسید و در آن به صدام درس نکته آموزی داده شد که نمی توان با انقلاب اسلامی جنگید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به توزیع ۵ مرحله جهیزیه توسط سپاه ناحیه این شهرستان در سالجاری، خاطرنشان کرد: به همت قرار گاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه وبویراحمد ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین زوج های نیازمند در گچساران توزیع شد.

پسنده با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰۰ سری جهیزیه توسط سپاه این شهرستان توزیع شده است، بیان کرد: این اقدام در راستای کمک به ازدواج جوانان و همدلی با آنها انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس گچساران سپاه ناحیه گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جنبش دانشجویی که در آمریکا و غرب به راه افتاده است محصول حرکت تنبیهی «وعده صادق» سپاه علیه رژیم خبیث صهیونیسم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام حسین علیی در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: همه هفته ها در سپاه هفته عقیدتی – سیاسی است چرا که برنامه های اعتقادی در سپاه مستمر و در راستای تعالی معنوی این مجموعه ارزشی است.

وی خاطرنشان کرد: بالاتر از قدرت موشک و پهباد ما به قدرت ایمانی و معنوی اعتقاد داریم و بر این باوریم در کنار توان بالای نظامی کشورمان بیش از هر زمان دیگر سپاه نهاد ارزشی و معنوی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: سپاه پاسداران نهاد مکتبی یادگار امام راحل است و دلیل موفقیت 45 ساله آن تکیه بر همین عناصر ارزشی و معنوی است.

علیی گفت: سپاه و بسیج نهاد مکتبی و مولود انقلاب است و عمری به برکت انقلاب دارد و امروز در عرصه نظامی و قدرت بازدارندگی حرف اول و آخر را در دنیا می زند.

.

وی ماهیت این مکتب ارزشی را برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی برشمرد و افزود: همانطوری که عاشورا به اسلام قوام و دوام بخشیده است سپاه نیز به حیات جاودانه این انقلاب خدمتی ماندگار کرده و برای همیشه این مولود انقلاب زنده و پابرجا خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در اصول قانون اساسی ماموریت و مسئولی سپاه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب نمود و نشانه‌هایی از این عظمت و بالندگی سپاه را به عینه می توان مشاهده کرد.

علیی کلام گوهربار امام راحل و مقام معظم رهبری را در مورد سپاه و جایگاه آن یادآور شد و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از سپاه به عنوان سنگر مستحکم انقلاب یاد می کند که در این 45 سال سپاه توانسته این سنگر باارزش و بااهمیت را مورد صیانت قرار دهد.

وی اظهار داشت: در قالب سیاست کلان انقلاب اسلامی باید از سپاه به عنوان محور مقاومت یاد کرد چرا که مجموعه ارزشی سپاه توانسته محور مقاومت را به شایستگی مدیریت کند تا خروجی آن به عناصر ارزشی ظهور منجی عالم بشریت منتهی شود.

سیلی سپاه صهیونیسم را به سرگیجه انداخته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به عملیات اخیر سپاه با عنوان «وعده صادق» تصریح کرد: بنده از این حرکت به عنوان سیلی و تنبیه وعده صادق یاد می کنم چرا که عملیات نهایی منتهی به سرنگونی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد شد.

علیی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران سردرگمی و سرگیجه عجیبی را در جبهه صهیونیسم رقم زده و آثار فرهنگی و اجتماعی این سیلی پرزورتر از آثار نظامی بوده است.

استاد حوزه و دانشگاه به جنبش دانشجویی به راه افتاده در آمریکا و اروپا در حمایت از مظلومیت غزه اشاره کرد و گفت: این جنبش نتیجه حرکت تنبیهی وعده صادق است.

وی پیچیدگی عملیات های ترکیبی رسانه‌ای و غرب را یادآور شد و بیان کرد: آثار این سیلی مشهود است چرا که مشروعیت نظام جعلی صهیونیسم را زیر سوال برده و از نظر حقوقی ماهیت اسرائیل مشخص و مبرهن شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در این عملیات هماهنگی میدان و دیپلماسی را به عینه شاهد بودیم چرا که در دولت های گذشته با نگاه غربگرایانه هماهنگی به وجود آمده بهترین ضربه را به پیکره صهیونیسم جهانی وارد کرد.

علیی اضافه کرد: در آیات و روایات اسلامی نیز بر پیروزی مستضعفان بر مستکبران تاکید شده و ما بر این باوریم وعده الهی تحقق یافته و ما شاهد نابودی و ریشه کنی رژیم جعلی صهیونیسم و آزادی امت اسلامی خواهیم بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه رسانه و قدرت ارتباطات در عصر معاصر اشاره کرد و گفت: اگر روزی بمب اتمی از مولفه های قدرت نمایی بود امروز در این عرصه توانمندی رسانه‌ای و تاثیرگذاری ارتباطات بسیار مهم است چرا که در یک عملیات نظامی برای نمایش قدرت موشک و سایر تسلیحات نظامی به راحتی می توان آن را در قاب تصویر به دنیا نشان داده و تن دشمنان را به لرزه انداخت.

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد