Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: همه دولت‌ها برای دفاع از نظام تلاش خود را کرده و دنبال خیانت به کشور نبودند، البته در بین مدیران جهادی که در بین مردم هستند، کسانی هم پیدا می‌شوند که دنبال فرصت‌طلبی باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کامیاران، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که با موضوع «انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی» با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تغییر و اتفاق بزرگ قرن محسوب شده که تاثیراتش غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه بعد از انقلاب ارزش‌هایی همچون جهاد و شهادت با پایبندی به دین در جامعه بعد القا و رواج یافت، خاطرنشان کرد: جوانان قبل و بعد از انقلاب کاملا با هم‌ تفاوت داشته تا جایی‌که مدافعان حرم جان خود را در راه انقلاب تقدیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه ثبات کنونی کشور قبل و بعد از انقلاب کاملا با هم متفاوت است، افزود: در گذشته هر چند ماه یک بار تغییرات مدیریتی اتفاق می‌افتاد اما بعد از انقلاب نگرش مدیریتی در کشور کاملا متفاوت و پایه و اساس انتخابات بر رای مردم شده در حالی‌که در دوران شاهنشانی انتخاب‌ها سلیقه‌ای بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ابراز داشت: همه دولت‌ها برای دفاع از نظام تلاش خود را کرده و دنبال خیانت به کشور نبودند، البته در بین مدیران جهادی که در بین مردم هستند، کسانی هم پیدا می‌شوند که دنبال فرصت‌طلبی باشند.

وی با یادآوری اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولان باید خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانند، تاکید کرد: ائمه جمعه و جماعات همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین و به سبک تواضع و خدمتگزاری با نگاه جهادی‌تر بازگردیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود از تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی علمای استان خبر داد و بیان داشت: برای تشکیل تعاونی مسکن روحانیون شیعه و سنی شهرستان کامیاران مشکلی نداشته و در هر جایی که لازم باشد مکاتبه و پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از تقویت حوزه‌ها در سنندج، بانه، مریوان و کامیاران خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همزمان با اینکه ما دنبال فراهم کردن امکانات برای روحانیون هستیم، طلبه‌های جوان تربیت و فعالیت‌های فرهنگی‌ و تبلیغی در کردستان بیشتر شود.

مشکل مسکن روحانیون کامیاران برطرف شود

حجت‌الاسلام احمد زارعی، امام‌جمعه اهل تشیع کامیاران نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهلر داشت: امروزه تفکر امام(ره) به ثمر نشسته و ما شاهد هم‌افزایی و هم‌زیستی بین مردم شیعه و سنی کشور به ویژه استان کردستان هستیم که این نعمت بزرگی است‌.

وی با بیان اینکه نقش روحانیت اهل‌سنت استان کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، گفت: وحدت و همدلی در بین شیعه و سنی در کامیاران کاملا مشهود است.

زارعی با بیان اینکه روحانیون شهرستان کامیاران از ضعیف‌ترین قشر جامعه هستند و مشکل مسکن دارند، تصریح کرد: از نماینده ولی‌فقیه در کردستان درخواست داشته که مشکل مسکن روحانیون برطرف شود.

وی افزود: تعاونی‌های زیادی برای اصناف و قشرهای مختلف تشکیل شده که در بین آنان نیز افرادهای غیربومی حضور دارند اما روحانیون از نفود مسکن رنج می‌برند.

امام جمعه اهل‌تشیع کامیاران اظهار کرد: هر کدام از مشاغل مزاحم کامیاران که انتقادات زیادی نیز به آن وارد بوده، صاحب مسکن و مجوز مشاغل مردانه به بانوان داده‌اند اما برای طلبه‌ها این خدمات فراهم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: پیشرفت‌های کشور با قبل از انقلاب قابل قیاس نیستنماینده ولی‌فقیه در کردستان: انقلاب اسلامی احیاگر ارزش جهاد و شهادت در کشور است

نقش روحانیون کردستان در پیروزی انقلاب‌اسلامی بی‌بدیل بود

حجت‌الاسلام جعفر سبحانی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: علمای کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشتند.

وی افزود: جامعه روحانیت از همان قبل از انقلاب به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌هایی از جمله تبیین و روشنگری اوضاع بد آن دوران به جامعه، ارتباط با سایر روحانیون کشور، حمایت و پشتیبانی از نهضت امام خمینی(ره)، هدایت و همراهی مردم و تقدیم شهدای روحانی به انقلاب دَین خود را به نظام ادا کردند.

سبحانی یادآور شد: تقدیم بیش از 50شهید روحانی اهل‌سنت از جمله وفاداری روحانیون این خطه به نظام است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران با  بیان اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، تصریح کرد: انتظار می‌رود مشکل معیشتی جامعه روحانیت در کردستان برطرف شود تا بدون دغدغه در این حوزه‌ها فعالیت کنند.

جهش اقتصادی به برکت انقلاب‌اسلامی در کامیاران

مسعود الماسی، فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این مراسم از جامعه روحانیت خواست که مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن دعوت و از آنان خواست که دستاوردهای انقلاب را منعکس کنند.

وی از ساخت 4 سد و جهش اقتصادی در کامیاران خبر داد و گفت: سدگاوشان با پایاب 5 هزار هکتار و در سال‌جاری مکانیزاسیون 2 هزار هکتار این شهرستان انجام شده که 80درصد هزینه مکانیزاسیون آن را دولت متقبل شده است.

فرماندار شهرستان کامیاران از بهره‌برداری از سد رمشت و امیرآباد هر کدام با 6هزار هکتار پایاب و خامسان با یکهزار و 100هکتار در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: همه این خدمات به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از پست برق با اعتبار 50 میلیارد تومان که قدرت تولید برق از استان به عراق را داشته، تصفیه‌خانه فاضلاب، اجرای 714هکتار جنگل‌کاری از سد گاوشان و برخورداری 99درصدی ضریب نفوذ گاز از دیگر دستاوردهای انقلاب در کامیاران بوده است.

الماسی از برگزاری جشنواره اقوام بزرگ ایرانی در اردیبهشت ماه سال آینده در کامیاران خبر داد و اعلام کرد: سرمایه‌گذاری 240میلیارد تومانی ویژه کارخانه رب گوجه فرنگی و ساخت کارخانه کنسانتره سنگ آهن موچش با 140میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده نظام در کامیاران کردستان است.

انتهای پیام/486/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران استان کردستان بعد از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ‏حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش خبرگزاری‌ها و رسانه به صورت عموم در ‏دنیا برجسته و بی‌بدیل است.

وی بیان کرد: اگر بگوییم مناقشات و دعواهای دنیا ساری و جاری بوده و ‏اسلحه و مهمات و سلاح آن رسانه‌ها هستند یک واقعیت را بیان کردیم.‏

این مسئول ادامه داد: امروزه رسانه می‌تواند در نقش افسر خط مقدم مبارزه و جهاد تبیین و کمک ‏کننده به تبیین جهاد تبیین باشد، مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است و نقش رسانه‌ها در این میان غیرقابل انکار است.‏

درویشی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی اگر اتفاقی در غزه ‏رخ بدهد به سادگی از کنار آن عبور می‌کنند چون عقبه رسانه‌ای قوی دارند و افکار ‏عمومی جامعه و دنیا را با آن جنایات همراه می‌کنند، بیان کرد: البته امروز جوان‌های ‏بیداری در اقصی نقاط دنیا پیدا شده‌اند که نمونه آن‌ها را امروز در دانشگاه‌های مختلف ‏آمریکا شاهد هستیم و در واقع شاهد ظهور یک نسل جدید و جوان در این کشور هستیم.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیان کرد: رسانه‌ها باید زمینه‌ساز  پیش‌برندگی و توسعه یک کشور و مؤثر در فرهنگ‌سازی یک کشور و ایجاد زمینه و ‏رواج هنجارهای یک جامعه باشند.‏

وی افزود: امروز در آستانه شهادت شهید مطهری و تجلیل از معلمان قرار داریم که باید ‏جدی و واقعی باشد نه از روی رفع تکلیف، چراکه جایگاه معلم رفیع بوده و حرمت معلم ‏با حرمت بزرگان برابری می‌کند.‏

درویشی اضافه کرد: معلم حامل دانش و تربیت است لذا برای ما مهم است و هرچه جایگاه ‏او رفیع باشد جامعه ارتقاء پیدا می‌کند و حرمت‌ها رعایت می‌شود.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: افکار شهید مطهری مهم ‏بوده و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود قابل استفاده است و باید از کسانی که حق ‏تربیتی و پدری بر گردن ما دارند تجلیل کنیم.‏

وی تأکید کرد: مبارزه با دشمن در خط مقدم و عرصه جهاد تبیین بدون معلمین امکان‌پذیر ‏نیست.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار