Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:18:35 GMT

مراکز نیکوکاری کردستان به ۱۳۵مورد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۶۶۱۱

مراکز نیکوکاری کردستان به ۱۳۵مورد افزایش یافت

رضا طوسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مراکز شامل مرکز نیکوکاری بیت الرقیه در شهرستان بیجار، مراکز نیکوکاری کوثر و برکت در شهرستان مریوان، مرکز نیکوکاری شهید قاسم سلیمانی در شهرستان دیواندره و مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی شهید قاسم سلیمانی در سنندج است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، هدف از ایجاد این مراکز را شناسایی نیازمندان و جذب کمک‌های خیران برای این افراد و همچنین واگذاری و سپردن امورات مربوط به مردم به خود مردم اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  این مراکز توسط هیات عامل شامل معتمدین و خیران اداره می شود و کمیته امداد نقش صدور مجوز، نظارت و راهبری را بر عهده دارد.

طوسی اعلام کرد: از طریق این مراکز خیران بدون واسطه و به صورت مستقیم به نیازمندان شناسایی شده کمک کنند، ضمن اینکه خیران می‌توانند در قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدمات درمانی، فرهنگی، اشتغال و مسکن به نیازمندان کمک کنند.

در حال حاضر ۱۵۳ هزار نفر در کردستان زیرپوشش کمیته‌ امداد امام(ره) قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها کردستان سنندج دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج دهه فجر کردستان سنندج دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند