Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاح با بیان این‌که طی دو سال آینده فرصت خوبی است که تمام این مسئله را بتوانیم به نفع ملت تمام کنیم، گفت: این اطمینان را می‌دهیم تا پایان این مسئله که املاک ملت به خود ملت واگذار شود ما با شما هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم واگذاری ۸ هزار و ۵۲۷ فقره اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: خراسان‌جنوبی در اسناد علوی استثناء است چراکه اسناد این استان به نام عَلم که وزیر دربار بود زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر جای خراسان جنوبی که رفتیم املاک متعلق به علم بود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: با روستای موسویه خیلی آشنا هستیم؛ تمام آن منطقه، قنوات و املاک زیادی به نام یک نفر آن هم وزیر دربار بود و خراسان جنوبی نیز سرنوشتی مانند استان گلستان داشته است.

فتاح عنوان کرد: انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آمده و این املاک در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفته و تمام این املاک آنجا که طبق ضوابط بوده به مردم به ویژه روستائیان عزیز برگشته و برخواهد گشت.

وی تصریح کرد: من در خراسان جنوبی قولی به امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی دادم که اگر درآمدی از املاک و مایملک یا فروش آنها حاصل شود ما معادل آن در استان خراسان جنوبی حتما هزینه خواهیم کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان درمیان شهرستان هدف بنیاد علوی است و در آنجا خدمت می‌کنیم.

فتاح افزود: خدماتی دیگری را نیز بنیاد مستضعفان در نقاط دیگر استان خراسان جنوبی انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: این اطمینان را می‌دهیم تا پایان این مسئله که املاک ملت به خود ملت واگذار شود ما با شما هستیم و از همه دستگاه‌هایی که همکاری کردند تشکر میکنم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: طی دو سال آینده فرصت خوبی است که تمام این مسئله را بتوانیم به نفع ملت تمام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان کشور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام