Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:57:32 GMT

آگاهی مردم از حقوق شهروندی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۴۴۰

آگاهی مردم از حقوق شهروندی ضروری است

به گزارش ایرنا، مجید منعمی روز چهارشنبه در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: خدمت به مردم شعار نیست این مهم باید به واقعیت تبدیل شود شعار دولت سیزدهم مردم سالاری است.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در شرایط حساسی است در دولت سیزدهم باید امید به بهبود اوضاع و رفع مشکلات در دل مردم زنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: رسیدگی به مشکلات مردم یکی از مهمترین حقوق شهروندی است که باید در ادارات و نهادهای دولتی به درستی اجرا شود.
منعمی افزود: مردم باید به حقوق شهروندی آگاه باشند و این حق مردم است، امروزه یکی از معضلات جامعه عدم آگاهی مردم به حقوق شهروندی است.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق به مردم در مورد حقوق شهروندی وظیفه مسوولان ادارات است که باید انجام شود.
سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: شعار دولت، مردمی بودن است فاصله بین مردم و مسوولان باید کم شود، مدیران باید در بین مردم حاضر شوند و پاسخگو باشند.
وی بیان کرد: مسوولان باید با حضور در بین مردم مشکلات را استخراج کنند، تلاش برای رفع معضلات جامعه با حضور میدانی باید صورت می گیرد.
وی افزود: مردم باید به مسوولان دسترسی آسان داشته باشند، در دیدارها و ملاقات مسوولان مردم باید در اولویت باشند، رسیدگی به شکایات مردم از ادارات مختلف بدون فوت وقت باید انجام شود.
وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف باید از شاغلان دستگاه‌های دولتی انجام شود کشور ما جمهوری اسلامی است و دستگاه‌های دولتی باید عامل به این موضوع باشند.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: عمل به موضوع حقوق شهروندی و حجاب و عفاف با نظم دستگاه‌ها محقق می شود، باید حرکت کنیم و به صورت عملی طرح صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این جلسه از فعالان طرح صیانت از حقوق شهروندی در ادارات بروجرد تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها بروجرد حقوق شهروندی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد حقوق شهروندی لرستان بروجرد حقوق شهروندی لرستان فرمانداری بروجرد حقوق شهروندی حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است