Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رئیس جمهور قبل از سفرهای استانی دولت را مستقر کند تا با تکمیل کادر بتواند مشکلات شناسایی شده را رفع کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با تبریک دهه مبارک فجر و قرار داشتن در آستانه یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: در زمانی قرار داریم که دولت و مجلس انقلابی و قوه قضایی فساد ستیز و انقلابی تشکیل شده است و در این شرایط، برای خدمت نباید زمان را از دست دادن چرا که برای‌ کشور اتلاف وقت خسارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زمان مدیریت زود می‌گذرد و استقرار مدیران و کارگزاران شرط اولیه است، افزود: رئیس جمهور ابتدا دولت را مستقر کند و سپس سفر استان‌ها را انجام بدهد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور، مشکلات شناسایی شود کدام مدیری می‌خواهد رفع بکند؟!، تصریح کرد: مدیران فعلی اگر می‌توانستند رفع بکند، که در دولت قبلی انجام می‌دادند.

آیت‌الله محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: ابتدا، کادر و نیروی انسانی مورد نظر زودتر جابجا شوند و چینش لازم انجام پذیرد تا مشکلات سریع حل شود.

وی کنترل کرونا را از دستاوردهای مهم این دولت برشمرد و گفت: با وجود اینکه ادعا می‌شد به دلیل تحریم واکسن وارد نمی‌شود، اما در آن شرایط دولت جدید توانست خوب کنترل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ورود به سازمان شانگهای را از دیگر دستاوردهای دولت دانست و افزود: 40 درصد جمعیت دنیا و 42 درصد گردش مالی دنیا در این سازمان رقم می‌خورد و فرصت مناسبی است تا با همکاری این سازمان تحریم ها را خنثی شود‌ چرا که خواسته های استمارگرایانه استکبار را ندارد.

لائینی توجه به تولید را نیز از دیگر دستاوردهای دولت دانست و تصریح کرد: اقدامات بنیاد مستضعفان نیز در امور و مأموریت‌های محوله عالی است.

بنیاد مستضعفان 28 زمین مینی‌فوتبال در سیستان و بلوچستان احداث کردامام جمعه ایلام: موج امید در دل مستضعفان جهان با انقلاب اسلامی ایجاد شدبنیاد مستضعفان در اجرای طرح ملی مسکن گلستان مشار‌کت می‌کند

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در مازندران امکانات خوبی دارد و واگذاری اسناد به روستائیان که املاک در مصادره پهلوی بود، خدمت بزرگی به محرومین است، اظهار کرد: انتظار می‌رود بنیاد هر کجا طرحی برای اجرا دارد خدمات عمرانی برای مردم منطقه در حال اجرا از جمله امکانات رفاهی و عمرانی را نیز پیش بینی کند.

لائینی نقش مردم را در پیشبرد امور‌ مهم دانست و یادآورشد: در ایام کرونایی مردم بیش از 800 میلیارد تومان کمک کردند تا جایی که داد ضد انقلابیون از حمایت مردمی درآمد‌.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد