Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:27:59 GMT

صنایع باید از ظرفیت نیروهای بومی و ماندگار بهره ببرند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۳۹۸۹۵

صنایع باید از ظرفیت نیروهای بومی و ماندگار بهره ببرند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی ظهر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه شرکت فولاد هرمزگان، افزود: امروز اگر هستیم و توفیق خدمت داریم به برکت خون شهداست و این اقدام توسعه ای در شرکت فولاد هرمزگان قابل ستایش و تقدیر است.

وی با بیان اینکه نگاه طیب نیا در فولاد مبارکه اصفهان نگاه جهادی و توسعه ای است، اظهار کرد: استاندار هرمزگان از زمان حضورش رفع دغدغه هرمزگانی هاست و با تعامل مناسبش با دولت و مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و مدیران بنگاه های اقتصادی به طور حتم آینده درخشانی برای هرمزگان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به کار فولاد هرمزگان تاکنون در جریان روند پیشرفت آن هستم و همواره به دنبال حمایت آن بوده و خواهم بود، عنوان کرد: گزارش عملکرد معروفخانی در فولاد هرمزگان مثبت و نشان داده که توانسته به خوبی فولاد هرمزگان را در مسیر توسعه قرار دهد.

وی ادامه داد: تمامی انتظار ما این است که توسعه فولاد هرمزگان بزودی رخ دهد و این توسعه را در استان هرمزگان لمس کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی حمایت ها و پشتیبانی ها مشروط به چندکار است، خاطرنشان کرد: در حضور رئیس جمهور تمامی اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس مشکلات مردم را بیان کردیم و یکی از خواسته های مطرح شده و مورد قبول رئیس جمهور استفاده و اعتقاد به نیروهای بومی است و امروز باید مردم هرمزگان خوشحال شوند که این طرح توسعه زمینه ساز استفاده و بکارگیری از نیروهای بومی را به کار ببندد.

وی اضافه کرد: اکنون شاهد هستیم هنوز این وعده رئیس جمهور محقق نشده یا در برخی از نهادی موجود در هرمزگان بالعکس رخ داده است.

مرادی با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان در تعهد به مسئولیت های اجتماعی هیچ کم و کاستی نگذاشته است، خاطرنشان کرد: همواره فولاد هرمزگان یکه تاز و پیشتاز در امر ایفای مسئولیت های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه سهم نیروهای بومی در هیات مدیره و مجموعه های زیر نظر فولاد هرمزگان فراموش نشود، اظهار کرد: در استانی قرار داریم که هرمزگانی ها با تحصیلات و تخصص ویژه باید بکار گرفته شوند و این طرح توسعه ای فولاد هرمزگان می تواند زمینه تحققش را فراهم کند.

مرادی در پایان گفت: انتظار داریم فولاد مبارکه اصفهان با تاسیس باشگاه فولاد هرمزگان موافقت کند تا بتوانیم درخشش بیشتری را در ورزش هرمزگان شاهد باشیم.

کد خبر 5421134

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مرادی مجلس شورای اسلامی فولاد هرمزگان بازرگانی استانها دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا عکس استانها راهپیمایی 22 بهمن چهلمین جشنواره فیلم فجر بارش برف فولاد هرمزگان نیروهای بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر