Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام میثم عباسپور از اهدای ۴۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل عواید موقوفه خزانه به زوج‌های جوان نیازمند در شهرستان البرز همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام میثم عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از اهدای ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند در شهرستان البرز همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره) شهر الوند همه ساله سنت حسنه کمک به زوج‌های جوان بی‌بضاعت برای تهیه جهیزیه را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هر سال بیش از ۴۰ سری جهیزیه از محل عواید موقوفه خزانه تهیه و خریداری می‌شود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالای داخلی، کلیه اقلام ایرانی و از تولیدات کارخانجات شهر صنعتی البرز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز تصریح کرد: خرید اقلام جهیزیه از شرکت‌های موجود در شهر صنعتی این شهرستان علاوه بر تامین جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند و کمک به رونق تولید داخلی، موجب اشتغال‌زایی و درآمدزایی برای مردم شهرستان البرز نیز می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال نیز ۴۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل عواید موقوفه خزانه خریداری شده و به زوج‌های جوان نیازمند شناسایی شده در شهرستان البرز اهدا شد که اقلام جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالا از جمله یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، لوازم آشپزخانه، چرخ خیاطی و بخاری است.

احداث مصلای شهر الوند با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان از محل موقوفه خزانه

عباسپور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات وقف احداث مصلای بزرگ شهر الوند با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل موقوفه مرحوم خزانه است، همچنین کمک به تجهیز بیمارستان رحیمیان شهر الوند با همراهی همه دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله موقوفه خزانه از دیگر اقدامات انجام شده است که موجب شد تا مردم این شهرستان از خدمات درمانی بیمارستان بهره‌مند شوند.

این مسئول بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر اقدامات صورت گرفته است که سال جاری بیش از ۲۰ هزار بسته با بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه در طول سال در بین افراد نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: هر سال بیش از ۱۵۰ میلیون تومان بابت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می‌شود همچنین یک هزار بسته‌ تحصیلی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان که از سوی آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند؛ اهدا می‌شود.

توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در سال جاری

عباسپور از توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته بهداشتی در ایام کرونا بین افراد نیازمند شهرستان البرز خبر داد و بیان کرد: موقوفه خزانه از نخستین مجموعه‌هایی هستند که با شیوع کرونا برای پیشگیری از این بیماری اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و محلول یا ژل بهداشتی در بین افراد نیازمندی کرد که قادر به تهیه این اقلام نبودند.

وی تاکید کرد کرد: در این بسته‌های تحصیلی و همچنین اقلام جهیزیه هیچ آرم و نشانه‌ای مبنی بر تهیه آن از سوی موقوفه گنجانده نشده تا کرامات انسانی افراد حفظ شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز عنوان کرد: مشارکت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی شهرستان البرز از دیگر خدمات موقوفه مرحوم خزانه است که در سال نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان در این راستا کمک می‌کند.

وی در پایان گفت: کمک به برپایی موکب اربعین حسینی و اطعام حسینی در ایام ماه محرم و صفر از دیگر اقدامات حسنه انجام شده است که سالانه ۲۰۰ میلیون تومان از محل موقوفه مرحوم حاج محمد حسین خزانه برای این منظور هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زوج های جوان نیازمند زوج های جوان شهرستان البرز ۴۰ سری جهیزیه موقوفه خزانه میلیون تومان شهر الوند هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۳۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی روز دوشنبه در استان خبر داد و ابراز داشت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

وی از عودت وجه ۳۰۰ میلیون ریالی به حساب شهروندی که نرم افزار جعلی همراه بانک نصب کرده بود خبر داد و افزود: قرار بود این مبلغ به کارت فرد دیگری واریز و از کارت دوم وجه های مسروقه به رمز ارز تبدیل و سپس به حساب صرافی های خارجی منتقل شود که با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسان سایبری، با دستور قضایی حساب صرافی مسدود و کمتر از ۴۸ ساعت وجه بازگشت.

کد خبر 6092520

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر