Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام احمد زارعی ظهر امروز در جشن انقلاب اسلامی به نقش روحانیت کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به فضل خدا در ایام‌الله 43مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کامیاران تفکر حضرت امام به ثمر نشسته و ما شاهد هم‌زیستی و هم‌افزایی مردم شیعه و سنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این جلسه هم نشست همدلانه اهل تسنن و تشیع و برگزاری جشن انقلاب در عین وحدت و همدلی است.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران افزود: نقش اصلی در پیروزی انقلاب در استان کردستان با روحانیت و مردم اهل سنت بوده و شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همدلی و وحدت در کامیاران کاملا مشهود است، گفت: دردهای روحانیون اهل تسنن و تشیع در این شهرستان یکی است و این جمع را بهترین جا برای بیان دغدغه‌ها می‌دانیم.

زارعی افزود: روحانیون اهل سنت و تشیع در زمینه وضعیت معیشتی و مالی شرایط مطلوبی نداریم قطعا این موضوع را که اصل ساده زیستی در زندگی طلبگی امری بدیعی است اما توجه به این قشر در شرایط اقتصادی کنونی ضروری است.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران خاطرنشان کرد: مشکل مسکن روحانیون باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و انعقاد تفاهم‌نامه فی ما بین متولیان امر رفع شود.

وی با بیان اینکه مرکز علوم دینی امام شافعی در کامیاران نیازمند نگاه ویژه است، اظهار کرد: هم افزایی بسیار خوبی بین مردم و مسئولان در شهرستان کامیاران وجود دارد و همین مهم زمینه خدمت هرچه بهتر را فراهم کند.

روحانیون نقش مهمی در حمایت و پشتیبانی از نهضت امام خمینی داشته‌اند

 

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان کامیاران هم گفت: حمایت و پشتیبانی از نهضت امام خمینی و هدایت و راهنمایی عامه در سنگر مساجد از نقش آفرینی‌های جامعه روحانیت اهل سنت در کردستان بوده است.

حجت‌الاسلام جعفر سبحانی اظهار داشت: روحانیون استان کردستان خاصتا روحانیون اهل سنت در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته‌اند.

به گفته وی، ارتباط با روحانیون سایر استان‌ها از دیگر اقداماتی بوده که روحانیون کردستان در قبل از پیروزی انقلاب در راستای تبیین هرچه بیشتر اوضاع و شرایط مورد توجه قرار داده‌اند.

سبحانی تصریح کرد: وقتی به زندگینامه شهدای روحانیون اهل سنت استان نگاه می‌کنیم هر کدام به نوعی با سایر روحانیون ارتباط داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تقدیم بیش از 50 شهید روحانی اهل سنت نشان از تاثیرگذاری و نقش برجسته روحانیون در مسیر پیروزی و مانایی انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان روحانیت اهل سنت پیروزی انقلاب همدلی و اتحاد شیعه و سنی کامیاران پیروزی انقلاب روحانیون اهل سنت انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • نقش آفرینی «محمد رضا سنگری» در ادبیات پایداری بی بدیل است
  • ببینید | اعتراض شدید روحانیون به علیرضا پناهیان با شعار «حیدر حیدر»
  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن