Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:38:43 GMT

سرقت از خودروها با تظاهر به نابینایی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۳۱۸

سرقت از خودروها با تظاهر به نابینایی

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری سارق سابقه داری خبر داد که با تظاهر به نابینایی قصد سرقت لوازم داخل خودروی شهروندان را داشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ رضا حیدری گفت: دیروز عملیات کلانتری ۱۱۰ شهدا حین گشت زنی در حوالی خیابان شکوفه فردی را که با در دست داشتن ۲ عصا در حال فرار بود و شهروندان با اعلام دزد دزد دنبال وی بودند، مشاهده و متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهروندان مدعی بودند که متهم در حال سرقت از خودروی سواری بوده و او را مشاهده و دنبال کرده اند، گفت: متهم خود را بی گناه معرفی می‌کرد که در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل مشخص شد، با داشتن ۲ عدد عصا و تظاهر به معلولیت، شیشه خودرویی را تخریب و در حال سرقت محتویات داخل خودرو است که شهروندان مانع از سرقت شده اند.

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که هفته گذشته از زندان آزاد شده و به مدت ۳ سال به جرم سرقت منزل در زندان بسر برده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت سرقت خودرو سارق حرفه ای سارق دزدی پلیس دستگیری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس