Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:07:04 GMT

همه سرباز تیم ملی هستیم/ اسپانسرها را دل‌زده نکنید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۳۵۸

همه سرباز تیم ملی هستیم/ اسپانسرها را دل‌زده نکنید

به گزارش خبرنگار مهر، مریم جهان نجاتی بعد از ظهر چهارشنبه بیستم بهمن ماه در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن که با برد پنج گله تیم شهرداری سیرجان همراه بود، اظهار داشت: از قبل پیش‌بینی می‌کردیم بازی خیلی سختی برای ما باشد، زیرا ذوب آهن به غیر از شهرداری بم تنها تیم بدون باخت رقابت‌ها بود.

وی افزود: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن هفته پیش هم با تیم خوب سپاهان مساوی کرد و با انگیزه بالایی در میدان حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمین نیز خیلی به سختی افتادیم و بازی بسیار زیبایی را دیدیم و با سبک بازی ذوب آهن مدام روی هر دو دروازه شاهد حمله بودیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ادامه داد: فکر می‌کنم تمام کارهای تاکتیکی که در این یکی دو هفته زمان داشتیم که آنها را انجام دهیم، در زمین عملی کردیم، در بازی هفته قبل مقابل بوشهر نیز تلاش کردیم همه برنامه‌های مدنظرمان مقابل ذوب آهن را در آن بازی پیاده کنیم.

تاکتیک‌ها اجرا شد

وی اضافه کرد: بازیکنانم به خصوص افسانه چترنور و شبنم بهشت نمایش درخشانی داشتند، همچنین زهرا علیزاده بعد از چهار ماه دوری به میادین برگشت و گلزنی کرد و در مجموع با همه این اوصاف موفق شدیم سه امتیاز بسیار ارزشمند را کسب کنیم.

جهان نجاتی در خصوص وقفه‌های لیگ برتر تصریح کرد: یکی از جذابیت‌های بازی ما با ذوب آهن حضور ملی‌پوشان در دو تیم بود، روزی که ملی پوشان به تیم آمدند یک بازیکن را به دلیل ابتلاء به کرونا در اختیار نداشتیم که کار ما را سخت کرد، البته بعد از بازی بوشهر تیم ما کامل شد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه تیم ما متکی به سه چهار بازیکن نیست و یک تاکتیک گروهی در تیم ما اجرا می‌شود، درست است که بازیکنان ملی در تمرینات ما حاضر نبودند اما به محض برگشت به تمرینات با تیم هماهنگ شدند و تیم به شرایط آرمانی خودش برگشت.

از امروز باید نگران جوانان هم باشیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان تاکید کرد: همه ما سرباز تیم ملی هستیم، اما امیدوارم برنامه ریزی تمرینات تیم ملی به نحوی باشد که کمترین آسیب را به لیگ برتر فوتبال بانوان بزند و ما هم همچون تمام این سال‌ها به وظیفه خود عمل می‌کنیم اما امیدوارم لیگ کمتر تعطیل شود.

وی تصریح کرد: الان متوجه شدم احتمال دارد به دلیل اعزام تیم ملی بانوان جوانان به مسابقات جهانی دوباره لیگ تعطیل شود، حالا با این اوصاف علاوه بر تیم بزرگسالان باید نگران تیم جوانان نیز باشیم و در هر صورت لیگ پویا و فعال تیم‌های ملی را تقویت می‌کند و این تعطیلی‌ها به نحوی نباشید که اسپانسرها از حمایت خود دلزده شوند.

کد خبر 5421161

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرداری سیرجان تیم فوتبال بانوان سیرجان ورزش بانوان فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان دهه فجر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران جشنواره فیلم فجر آمار کرونا گرگان افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا راهپیمایی 22 بهمن عکس استانها چهلمین جشنواره فیلم فجر بارش برف فوتبال بانوان ذوب آهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

 رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین سرباز رشید افزود: پس از دریافت غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند.

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این ۲ نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد