Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرعلی در مراسم واگذاری ۱۱۳ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی، به مالکانش که در شهر ساری استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در طول فعالیتش سعی کرده که با سرمایه گذاری در فعالیت‌های زیرساختی مورد نیاز کشور، سود حاصل از فعالیت‌های اقتصادی خود را برای محرومیت زدایی و در جهت منافع مردم به کار ببندد ولی در سال‌های اخیر با دستور رهبر معظم انقلاب و با شروع واگذاری اسناد املاک مصادره شده توسط خاندان پهلوی به مالکانش، عین این املاک را به مردم بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان اضافه کرد: واگذاری این اسناد از سال ۹۲ و با دستور مقام معظم رهبری آغاز شد و تا امروز بیش از ۳۵۰ میلیون متر مربع از این املاک در قالب ۱۱۳ هزار فقره سند به دست مالکانش رسید.

وی خاطرنشان کرد: این املاک که در ۲۱ استان کشور به مالکانشان بازگردانده شده، ارزشی بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان دارند و کاربری ۸۵ درصد از این املاک مسکونی، ۱۴ درصد کشاورزی و مابقی نیز دارای سایر کاربری‌ها بوده‌اند.

به گفته پیرعلی، استان‌های گلستان و مازندران دارای بیشترین سهم از این املاک در میان سایر استان‌های کشور هستند.

در این مراسم که به مرکزیت استان مازندران و شهر ساری و همزمان در ۴ استان آذربایجان شرقی، گلستان، هرمزگان و خراسان جنوبی نیز برگزار شد، ۱۱۳ هزارمین سند از املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی، با همت بنیاد مستضعفان به مالکان اصلی اش بازگردانده شد.

کد خبر 5421178

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دهه فجر مقام معظم رهبری شهرداری تهران شورای شهر تهران غلامحسین محسنی اژه ای وزارت آموزش و پرورش دهه فجر سازمان تامین اجتماعی پزشکی قانونی ترافیک ذبیح الله خداییان آلودگی هوا قوه قضاییه علی اکبر رنجبر کرمانی سازمان حج و زیارت دادستانی تهران خاندان پهلوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902339

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • مادر شاه چگونه رحیم علی خرم را به ثروت افسانه‌ای رساند؟