Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در مراسم جشن انقلاب که با موضوع “انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و کارآفرینی” با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تغییر و اتفاق بزرگ قرن محسوب شده که تاثیراتش غیرقابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ظهور خود در دنیا؛ افغانستان، عراق و کشورهای آمریکای جنوبی تحول ایجاد کرد، گفت: معنویت، تغییر در سبک زندگی، تغییر در مدیریت کشور، مدیریت جهادی و خدمت به مردم از جمله اهداف و برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه بعد از انقلاب ارزش‌هایی همچون هجرت، جهاد و شهادت با پایبندی به دین در جامعه بعد القا و رواج یافت، اضافه کرد: جوانان قبل و بعد از انقلاب کاملا با هم‌ تفاوت داشته تا جائی‌که مدافعان حرم جان خود را در راه انقلاب تقدیم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبات کنونی کشور با قبل و بعد از انقلاب کاملا متفاوت است، افزود: در گذشته هر چند ماه یک بار تغییرات مدیریتی اتفاق می‌افتاد اما بعد از انقلاب نگرش مدیریتی در کشور کاملا متفاوت و پایه و اساس انتخابات بر رای مردم شده در حالی‌که در دوران شاهنشانی انتخاب‌ها سلیقه‌ای بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: همه دولت‌ها برای دفاع از نظام تلاش خود را کرده و دنبال خیانت به کشور نبودند، البته در بین مدیران کسانی هم پیدا می‌شوند که دنبال فرصت‌طلبی باشند.

وی با یادآوری اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسوولان باید خود را نوکر و خدمتگزار مردم بدانند، تاکید کرد: ائمه جمعه و جماعات باید همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه را تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در بخشی دیگری از سخنانش از تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی علمای استان خبر داد و گفت: برای تشکیل تعاونی مسکن روحانیون شیعه و سنی شهرستان کامیاران مشکلی نداشته و با هر جایی که لازم باشد مکاتبه و پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از تقویت حوزه‌ها در سنندج، بانه، مریوان و کامیاران خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همزمان با اینکه ما دنبال فراهم کردن امکانات برای روحانیون هستیم، طلبه‌های جوان تربیت و فعالیت‌های فرهنگی‌ و تبلیغی در کردستان بیشتر شود.

 از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دهه فجر نامگذاری شده است این ایام هر سال جشن گرفته می شود.

امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران کردستان اقتصاد مقاومتی کامیاران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران کردستان اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی ایران کردستان اقتصاد مقاومتی کامیاران دهه فجر انقلاب اسلامی بعد از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفی، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: اولین رکن انقلاب ما اسلام است. «اسلام»، «مردم» و «امامت و ولایت مطلقه فقیه»، از جمله ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که چنانچه خدای ناکرده هرکدام از آن‌ها کمرنگ شوند، انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ و نقشی تاثیرگذار داشتند که در این میان دانشجویان میدان‌دار عرصه بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در زمان استقرار اولین دولت در جمهوری اسلامی ایران، زمانی که احساس کردند مسیر انقلاب در حال خارج شدن از ریل اصلی خود است، به میدان آمدند و ۱۳ آبان را رقم زدند.



مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)