Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:22:45 GMT

۲ بازیکن جدید به هوادار پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۶۴۷

۲ بازیکن جدید به هوادار پیوستند

باشگاه خبرنگاران جوان - فرزاد جعفری بازیکن فصل گذشته صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی به تیم هوادار پیوست. این بازیکن تا پایان نیم فصل قرارداد خود را با تیم هوادار منعقد کرد.

جعفری با ۲۸ سال در پست مدافع بازی می‌کند. او در ۲۱۱ دقیقه بازی برای تیم صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گلی به ثمر نرسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد میری هم پس از جدایی از فولاد به هوادار تهران پیوست.

سید محمد میری هافبک میانی فولاد، پس از توافق با مدیران مجموعه قرارداد خود را رسما با هوادار به امضا رساند تا نخستین فصل حضور خود را در باشگاه هوادار تجربه کند.

سید محمد میری پس از بابک مرادی، فرزاد جعفری و بابا محمدی چهارمین خرید رسمی نقل و انتقالات زمستانی آبی بنفش‌ها به شمار می‌رود.

تیم فوتبال هوادار در فصل نقل و انتقالات  توانست بابک مرادی را به خدمت بگیرد و او مقابل تیم سابقش استقلال هم بازی کرد.

بیشتر بخوانید

امیری: ۳ بازیکن به تیم هوادار اضافه خواهد شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال هوادار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد