Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@18:55:55 GMT

هنگام خرید آسانسور به چه نکاتی توجه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۶۵۰

هنگام خرید آسانسور به چه نکاتی توجه کنیم؟

وجود یک آسانسور مناسب، علاوه بر این که ایمنی و سلامت افراد را تضمین می‌کند، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های نصب و نگهداری آن می‌شود. در هنگام خرید آسانسور، نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توان نتیجه بهتری گرفت.

فراموش نکنید که انواع آسانسور به کار رفته در ساختمان‌های مختلف، با توجه به شرایط و نوع کاربری آن انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ادامه قصد داریم تا شما را با نکاتی که بهتر است قبل از خرید آسانسور به آن‌ها توجه کنید، بیشتر آشنا کنیم. همچنین به طور خلاصه شما را با انواع آسانسور بیشتر آشنا می‌کنیم. داشتن اطلاعات کافی از انواع آسانسور می‌تواند به خرید آسانسور مناسب برای شما، کمک شایانی کند. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نکات کلیدی خرید آسانسور

با تجزیه و تحلیل صحیح و رعایت نکات زیر، می‌توان نتیجه بهتری در خرید آسانسور به دست ‌آورید. اولین و مهمترین نکته‌ای که قبل از خرید آسانسور باید به آن دقت کنید انتخاب یک سازنده و شرکت آسانسور معتبر است.

 استفاده از یک شرکت آسانسور معتبر

رعایت استانداردهای بین‌المللی توسط یک شرکت آسانسور معتبر می‌تواند ایمنی تردد با آن را برای شما تضمین کند. در صورتی که در انتخاب شرکت آسانسور مناسب کوتاهی کنید، ممکن است در آینده با خرابی‌های مکرر آسانسور روبه‌رو شوید. این کار علاوه بر اینکه سلامتی شما را به خطر میاندازد، باعث تحمیل هزینه‌های خرابی آسانسور به شما می‌شود.

 ابعاد آسانسور

سعی کنید اندازه آسانسور را مناسب با شرایط ساختمان در نظر بگیرید. شرکت آسانسور شما موظف است با آنالیز دقیق محیطی، بهترین ابعاد را برای نصب آسانسور شما انتخاب کند.

 ظرفیت آسانسور

ضروری است که ظرفیت بار آسانسور خود را با توجه به ترافیک ساختمان در نظر بگیرید. هر چه تعداد واحدهای ساختمان بیشتر باشد، لازم است که آسانسور شما ظرفیت حمل بار سنگین‌تری را داشته باشد.

رعایت استانداردهای ایمنی

هنگام خرید آسانسور باید استانداردهای ایمنی آسانسور خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. نصب سیستم زنگ خطر، تلفن داخل کابین، برق پشتیبان، سیستم ترمز استاندارد و غیره همگی بر ایمنی آسانسور شما تأثیر مثبت می‌گذارد.

 قیمت خرید آسانسور

هر آسانسور با توجه به نوع قطعات و کیفیت آن‌ها ممکن است از نظر قیمتی با هم متفاوت باشند. سعی کنید شرکت ‌اسانسور معتبری را انتخاب کنید که بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌کند. برای خرید آسانسور ارزان، باید با شرکت آسانسور خود مشورت کنید. البته یک شرکت آسانسور معتبر هیچگاه کیفیت کار خود را فدای قیمت پایین نمی‌کند.

علاوه بر اینکه نوع قطعات مکانیکی به کار رفته در آسانسور شما بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد، نوع کابین و وسایل به کار رفته در آن نیز بر قیمت نهایی تأثیر گذار است. استفاده از کابین‌های لوکس با تزئینات داخلی فراوان، می‌تواند قیمت کار را افزایش دهد.

 ضمانت

هنگام خرید آسانسور سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که بهترین گارانتی را برای سرویس و پشتیبانی از آسانسور شما ارائه می‌کند. آسانسور نیاز به سرویس و نگهداری دوره‌ای دارد و در صورتی که خدمات پس از فروش آن ضعیف باشد ممکن است باعث تحمیل هزینه‌های بیشتر به شما شود.

 قطعات آسانسور

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید آسانسور به آن توجه کنید، استفاده از قطعات با کیفیت در آسانسور خود است. با صرف هزینه بیشتر در هنگام نصب آسانسور و به کارگیری قطعات با کیفیت، می‌توانید از خرابی‌های مکرر در آینده جلوگیری کنید، که این کار باعث کاهش هزینه‌های خرابی و سرویس آسانسور شما در بلند مدت خواهد شد.

انواع آسانسور قابل نصب در ساختمان

حال وقت آن است که با برخی از انواع آسانسور آشنا شوید. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت آسانسور، امکان نصب آسانسور در هر ساختمان و با هر شرایطی وجود دارد. در حال حاضر امکان نصب آسانسور، حتی بدون تخریب ساختمان و یا نیاز به موتورخانه امکان‌پذیر است. برای مشاهده لیست کامل آسانسورها، می‌توانید از صفحه انواع آسانسور شرکت الماس آسانسور دیدن کنید. در زیر به برخی از پرکاربردترین انواع آسانسور به طور خلاصه اشاره خواهیم کرد.

آسانسورهای کششی

آسانسورهای کششی برای ساختمانی که ارتفاع زیادی دارند مناسب است. این نوع آسانسور نیاز به چاه آسانسور و موتورخانه دارد که در بالای ساختمان ساخته می‌شود. در حال حاضر نوع دیگری از آسانسور کششی وجود دارد که به موتورخانه نیاز ندارد که به آن‌ها روملس می‌گویند.

آسانسور هیدرولیک

یکی از پرکاربردترین نوع بالابرها، آسانسور هیدرولیک می‌باشد. این نوع از آسانسورها برای ساختمان‌های مسکونی که ارتفاع سه تا چهار طبقه دارند مناسب می‌باشد. همچنین از این نوع آسانسورها برای ساخت آسانسورهای خانگی یا هوم لیفت با کابین شیشه نیز استفاده می‌شود. این آسانسورها مناسب منازل دوبلکس، ویلاها و غیره می‌باشد.

آسانسورهای روملس

یکی از محبوب‌ترین و رو به رشدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در صنعت آسانسور، آسانسورهای روملس است. این نوع از آسانسورها نیاز به موتورخانه ندارند، که این قابلیت امکان نصب آن در هر نوع ساختمانی را می‌دهد.

در آسانسورهای روملس یک موتور کوچک اما قدرتمند، در چاه آسانسور و بالای کابین نصب می‌شود. آسانسورهای روملس بهترین گزینه برای ساختمان‌هایی می‌باشد که امکان ساخت موتورخانه در آن‌ها وجود ندارد.

آسانسورهای شیشه‌ای

یکی از لوکس‌ترین انواع آسانسور می‌باشد که به آن‌ها آسانسور پانوراما یا شیشه‌ای گفته می‌شود. کابین این نوع از آسانسورها تماماً از شیشه‌های نشکن ساخته می‌شود، که به مسافر امکان دید ۳۶۰ درجه را می‌دهد. این آسانسورها بیشتر برای ویلاها، منازل دوبلکس، مجتمع‌های مسکونی، مراکز خرید و مراکز تجاری کاربرد دارد. این آسانسور به دلیل زیبایی خاصی که دارد جلوه لوکسی به ساختمان شما می‌بخشد.

آسانسورهای دیگری مانند آسانسورهای صنعتی، باربر، غذا بر، معلول بر و غیره وجود دارد، که همگی با توجه به نیاز شما قابل نصب هستند.

شرکت مهندسی الماس آسانسور خدمات طراحی ، مشاوره ، فروش ، نصب و راه اندازی انواع آسانسور مانند آسانسور گیرلس، آسانسور روملس (MRL) ، آسانسور کششی، آسانسور هیدرولیک، آسانسور صنعتی، آسانسورهای خاص ضد انفجار، آسانسورهای باربری، آسانسور خودروبر، آسانسور پانوراما را ارائه مینماید . همچنین کلیه خدمات مربوط به مشاوره طراحی و راه اندازی آسانسور، اخذ استاندارد ادواری، تعمیرات آسانسور، خدمات پشتیبانی و سرویس و نگهداری آسانسور، پله‌ برقی‌، رمپ متحرک و پیاده‌ روی‌ متحرک و کلیه خدمات مربوط به فروش، نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری این محصولات را ارائه مینماید.

شرکت الماس آسانسور  با پایبندی به سه اصل مهم: کیفیت برتر، خدمات بهتر و قیمت مناسب‌تر، با افتخار شما را در انتخاب آسانسور استاندارد و ایمن همراهی می نماید.

جهت مشاوره رایگان یا استعلام قیمت انواع آسانسور و پله برقی با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۱۳۶۷۶۲ - ۰۹۱۲۰۳۱۰۴۶۷

وب سایت: https://www.fsaelevator.ir

کد خبر 1601422

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنگام خرید آسانسور شرکت آسانسور معتبر خرید آسانسور انواع آسانسور آسانسور خود آسانسور شما نصب آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: جماران

دیگر خبرها

  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • (ویدیو) لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین