Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@14:56:51 GMT

دفاع تیم ملی برای بازی کره جنوبی به هم می ریزد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۶۸۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، مصاف با تیم ملی امارات اگرچه با سه امتیاز و ادامه روند خوب تیم ملی با اسکوچیچ همراه شد، اما این مسابقه هزینه‌های زیادی روی دست سرمربی تیم ملی گذاشت که نبرد سرنوشت‌ساز با کره‌جنوبی که در خاک این کشور برگزار خواهد شد و تاثیر مستقیم در سرنوشت صدرنشین گروه و سیدبندی مسابقات در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد داشت را تحت تاثیر خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز دقایقی از دریافت کارت زرد دوم صادق محرمی و قطعی شدن محرومیت او در مصاف با کره‌جنوبی نگذشته بود که سعید عزت اللهی نیز با دریافت کارت زرد به دلیل دو کارته شدن از حضور در این مسابقه محروم شد. اما خبر بدتر برای دراگان اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی چند روز پس از مسابقه برابر امارات از راه رسید و با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمدحسین کنعانی زادگان نیز از دو مصاف تیم ملی محروم شد تا غیبت او در دو دیدار باقی مانده تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی در شرایطی که اسکوچیچ باید برای صدرنشینی با همتای پرتغالی‌اش بجنگند، قطعی باشد.

پیش از این سرمربی تیم ملی ترکیب چهار نفره دفاع خود را با محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاعی شکل می‌داد. صادق محرمی دفاع راست ثابت او بود و در سمت چپ نیز امید نورافکن طی بازی های اخیر با کنار زدن میلاد محمدی، وحید امیری و احسان حاج صفی به بازیکن ثابت در پست دفاع چپ بدل شده است. با این حال در مصاف با کره جنوبی دراگان اسکوچیچ کنعانی‌زادگان و صادق محرمی را در اختیار ندارد تا کار بسیار سختی برای آرایش دفاع چهار نفره تیم ملی پیش رو داشته باشد.

نکته دیگر مصاف با امارات استفاده از امید نورافکن در پست دفاع میانی بود؛ تصمیمی که با وجود سیاوش یزدانی در فهرست تیم ملی با انتقادات زیادی همراه شد، ولی اسکوچیچ در دقیقه ۸۱ بازی و در شرایطی تصمیم به استفاده از یزدانی گرفت که تیمش ده نفره شده بود و با اضافه کردن یزدانی، میلاد محمدی را بیرون کشید تا نورافکن به پست دفاع چپ برود و شاهد اولین بازی مدافع میانی استقلال و زوج سازی او با محمد حسین کنعانی زادگان باشیم که پس از مصاف شاگردان فرهاد مجیدی در جام حذفی مقابل استقلال و مصاحبه تند یزدانی مشخص شد که این دو بازیکن در اردوی تیم ملی حتی با یکدیگر حرف هم نمی‌زنند و رابطه خصمانه‌ای میان آنها برقرار است.

با این وصف اما حالا شانس سایر بازیکنان برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در مصاف با کره‌‎جنوبی بیشتر شده است. در پست دفاع راست اگر نام رامین رضائیان و وریا غفوری را با توجه به تفکرات اسکوچیچ و اینکه اعتقادی به استفاده از این دو بازیکن ندارد، قلم بگیریم، دانیال اسماعیلی فر و سیامک نعمتی شانس‌شان برای بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی افزایش پیدا کده است، تا در رقابت با صالح حردانی خرید جدید استقلال برای حضور در ترکیب ثابت مقابل کره‌جنوبی رقابت داشته باشند.

در پست دفاع میانی هم اسکوچیچ اگرچه کنعانی‌‎زادگان را در اختیار نخواهد داشت، اما مهره‌های دیگری برای جانشینی این بازیکن در دسترس دارد که می‌توان از سیاوش یزدانی و مجید حسینی به عنوان جدی ترین گزینه ها نام برد. ضمن اینکه تا آن زمان باید دید شرایط مرتضی پورعلی گنجی و عارف غلامی که پیش از مصدومیت رباط صلیبی پای ثابت اردوهای ملی بودند، چطور پیش خواهد رفت و دید آیا این دو بازیکن می‌تواند بار دیگر به فهرست تیم ملی برسد یا خیر. آرمین سهرابیان، فرشاد فرجی و سایر مدافعین میانی آماده لیگ در آن مقطع گزینه‌های دیگری هستند که احتمالا اسکوچیچ برای انتخاب فهرست خود به آنها فکر خواهد کرد.

تیم ملی ایران در تاریخ چهارم فروردین ماه ابتدا باید در خاک کره‌جنوبی مقابل شاگردان پائولو بنتوی پرتغالی صف آرایی کند  و سپس روز نهم فرودین ماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف لبنان برود. دو دیداری که نتیجه آنها با توجه به ۲۲ امتیازی بودن ایران و ۲۰ امتیازی بودن کره جنوبی در پایان دور هشتم بازی‌ها، تاثیر مستقیمی در تعیین صدرنشین  گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران کره جنوبی سیاوش یزدانی اسکوچیچ دفاع تیم ملی ایران مدافع االاهلی اخبار مرتبط صعود آسان، آمار درخشان با اسکوچیچ کرونا، شرایط عجیبی در تیم ملی به وجود آورده است عقب نشینی مجیدی درباره موضوع اسکوچیچ سرپرست تیم ملی: پس از صعود به جام جهانی شام نخوردیم سرمربی عراق: برای دیدار مقابل تیم قدرتمند ایران احساس خوبی دارم خبر خوش سخنگوی دولت برای تیم ملی فوتبال ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها آغاز واگذاری طرح فیبرنوری از هفته آینده خرید خودرو تنها با پرداخت نصف قیمت با طرح خرید اقساطی همراه مکانیک تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است! خدمات بانکی به طور کامل الکترونیکی ارائه می شود؟ المپیک ایران در برزخ جدایی یا بازگشت مهدوی کیا! ثبت نام دوباره برای دریافت یارانه نقدی قیمت گوشت قرمز از ۲۰۰ هزار تومان گذشت (جدول) دفاع تیم ملی برای بازی کره جنوبی به هم می ریزد افزایش تولید ٢٣ رشته صنعتی تحریم های روسیه چگونه به اتحادیه اروپا ضربه می زند؟ جشنواره زمستانی با من، تخفیف روی فاکتور و قرعه‌ کشی جوایز نقدی خودروهای ۲۰۱۸ فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) افرادی که از آمپول می ترسند بخوانند! نقشه راه تجاری ایران و عمان تصویب شد خودروی ایرانی هم قیمت خانه شد! + جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده ادامه دارد؟ فیسبوک و تیک تاک؛ کدامیک پیروز میدان است؟ میوه ای که برگش سفیدی مو را درمان می کند اگه خریدار ب ام و هستید بخوانید + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) راهنمای خرید میلگرد آش محلی ای که دوای سرماخوردگی و کم خونی است آمار بستری های مبتلا به اومیکرون ۳ برابر شد آمادگی ایران برای مشارکت در اکتشاف معادن عمان ضرب الاجل مجدد آمریکا برای توافق طرح صیانت یا خودسانسوری بین المللی وضعیت اجاره مسکن کدام شهرها هشدار آمیز است؟ میادین میوه و تره بار تهران ۲۲ بهمن تعطیل است نفت، ۱۲۰ دلاری می شود؟ تعطیلی عمومی در اپیدمی ها اثر بخش است؟ یخچال فریزرهای دوقلوی ارزان (جدول) ورود کامیون پیشرفته امپاور BD۵۰۰ بهمن دیزل به بازار برنج دولتی زیر قیمت تمام شده خرید ارزان ترین پژوی ایرانی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان افزایش تعداد گلبول های قرمز خون با این روش درباره ویتامین B۱۵ بیشتر بدانید! تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن در دستور کار است نحوه محاسبه شمش بلوم و مقاطع طولی تغییر کرد/ تلاش برای جلوگیری از ریزش قیمت‌ ها بیت کوین های سرقت شده از بیتفینکس پیدا شد چرا مرگ و میر اومیکرون سه رقمی شد؟ تشخیص آسان کبد چرب با این علایم! تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / کمند با ۳۳۰میلیارد تومان صدرنشین ارزش معاملات صندوق‌ ها شد ​رانت بزرگ دولت برای صرافان! دوره قرنطینه اومیکرون در کودکان چند روز شد؟ فرود آمدن قو در فضای مه آلود سد کوثر گچساران + فیلم ارزان ترین محصول سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) هشدار؛ افزایش تصاعدی بستری های اومیکرون به زودی لغو خرید سربازی، افزایش حقوق سربازان را منتفی می کند؟ قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار(۲۰ بهمن) اعطای تسهیلات کلان بانکی شفاف می شود بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران کره جنوبی سیاوش یزدانی اسکوچیچ دفاع تیم ملی ایران جدول قیمت کامل کنعانی زادگان ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ پست دفاع جام جهانی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir