Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:04:50 GMT

تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۰۷۲۷

تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

گروه استان‌ها _ رئیس پلیس راهور شیراز گفت: تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در شیراز اعمال خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پلیس استان فارس سرهنگ حمید کریمی اظهار داشت: مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان نمازی خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور شیراز افزود: همچنین مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان نمازی پیش‌بینی شده و مسیرهای جایگزین میدان الله، میدان شیرودی، میدان فرصت شیرازی، بلوار فرصت شیرازی و کندرو بلوار مدرس تعیین شده است درضمن محدودیت‌ها به صورت مقطعی و شروع مراسم از ساعت 9:30 دقیقه است.

سرهنگ کریمی بیان کرد: برای برگزاری آیین نورافشانی درشب 22بهمن همزمان ازساعت 21 به مدت 10 دقیقه در 42 نقطه از شهر شیراز انجام خواهد شد.

وی افزود: در میدان شهدا نیز محدودیت تردد از تقاطع هجرت _ فردوسی به سمت میدان شهدا اجرا خواهد شد و مسیرهای جایگزین در این باره خیابان فردوسی و بلوارزند در نظر گرفته شده است.

محدودیت ترافیکی مراسم 12 بهمن در اصفهان اعلام شدمحدودیت ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهدا در کاشان اعلام شدمحدودیت ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور شیراز ادامه داد: از همه شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)