Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ وی افزود : بر اساس فرمایش اخیر حضرت آقا که به صراحت فرمودند بنده زیاد با مداخله دولت موافق نیستم،فولادی ها نیاز است در این بخش پیشران باشند لذا توصیه می کنم یک کنسرسیوم واحد از انجمن ها و تشکل های مختلف ایجاد و یک صدا با هم درخواست کنند که این صنعت قیم نمی خواهد و زنجیره فولاد کشور از معدن تا محصول نهایی به خود فولادی ها سپرده شود،دولت مالیات و استاندارد خودش را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد : به وزرای دولت قبل گفتم و به وزرای دولت جدید هم عرض می کنم که امتحان کنند و شش ماه زنجیره تولید را به خود فولادی ها بسپارند و نتیجه آن را ببینند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : بنده نجات صنعت فولاد کشور و متعادل شدن آن را  در گرو این می دانم که از هرگونه قیمت گذاری دستوری فاصله گرفته شود.  
عمرانی اظهار داشت : برخی از پروانه های معادن تمدید نشد و این موضوع وقفه ای را در تامین پایدار مواد اولیه ایجاد کرد . البته آن بخشی که مربوط به قوه قضاییه است ، سریعاً پیگیری و حل می شود تا کارخانه ها بتوانند با ظرفیت کامل از از مواهب خدادادی کشور برای تولید محصول بهره بگیرند.
 معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه تولید ریل ملی در ذوب آهن یک افتخار ملی برای تک تک ایرانیان است ، گفت : از گذشته ذوب آهن اصفهان را می شناسم،این مجتمع عظیم صنعتی یک برند ملی و آبروی کشور است و باید حفظ شود.

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سهامی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان سعید عمرانی اخبار مرتبط تامین پایدار مواد اولیه ذوب آهن در دستور کار است افتتاح سه پروژه مسکونی و اشتغالزایی گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان جایگاه مهمی در بومی سازی صنعت کشور دارد امضای دو قرارداد تحقیقاتی ذوب آهن با صرفه جویی ۲.۲ میلیون یورویی جهش سود خالص و سقوط قیمت سهم؛ دو روی سکه «ذوب» روند تولید ذوب آهن اصفهان با تلاش همه همکاران رو به رشد است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها باید نگران کیفیت روغن پالم مصرفی در کشور باشیم؟ تارا در نمایندگی ها ۱۶۵ میلیون ارزان تر از بازار + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آتش زیر خاکستر روابط تجاری ایران و امارات شعله ­ور می‌­شود؟ زنجیره فولاد کشور از معدن تا محصول نهایی به فولادی ها سپرده شود لوکس ترین گوشی شیائومی چند؟ (جدول) روسیه رمزارزها را قانونی می کند رویکرد محیط زیستی دولت‌ها متفاوت است؟ / اصلاح‌طلبان فقط قشنگ‌تر صحبت می‌کنند ۱۰ پرسش کرمان موتور برای بررسی آینده خودروهای برقی در ایران قیمت خودروهای ولوو + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) مقام چینی: مذاکره تنها راه‌‌ حل موضوع هسته‌ ای ایران است آغاز آموزش سواد دیجیتال در مدارس به زودی خشکبار بدهید موبایل وارد کنید! تور وارنا بلغارستان چند؟ (جدول) تهران از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین مدل های مختلف سانگ یانگ چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) آغاز واگذاری طرح فیبرنوری از هفته آینده خرید خودرو تنها با پرداخت نصف قیمت با طرح خرید اقساطی همراه مکانیک تهران به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است! همه خدمات بانکی غیرحضوری شد؟ المپیک ایران در برزخ جدایی یا بازگشت مهدوی کیا! ثبت نام دوباره برای دریافت یارانه نقدی قیمت گوشت قرمز از ۲۰۰ هزار تومان گذشت (جدول) دفاع تیم ملی برای بازی کره جنوبی به هم می ریزد افزایش تولید ٢٣ رشته صنعتی تحریم های روسیه چگونه به اتحادیه اروپا ضربه می زند؟ جشنواره زمستانی با من، تخفیف روی فاکتور و قرعه‌ کشی جوایز نقدی خودروهای ۲۰۱۸ فولکس چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) افرادی که از آمپول می ترسند بخوانند! نقشه راه تجاری ایران و عمان تصویب شد خودروی ایرانی هم قیمت خانه شد! + جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده ادامه دارد؟ فیسبوک و تیک تاک؛ کدامیک پیروز میدان است؟ میوه ای که برگش سفیدی مو را درمان می کند اگه خریدار ب ام و هستید بخوانید + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) راهنمای خرید میلگرد آش محلی ای که دوای سرماخوردگی و کم خونی است آمار بستری های مبتلا به اومیکرون ۳ برابر شد آمادگی ایران برای مشارکت در اکتشاف معادن عمان ضرب الاجل مجدد آمریکا برای توافق طرح صیانت یا خودسانسوری بین المللی وضعیت اجاره مسکن کدام شهرها هشدار آمیز است؟ میادین میوه و تره بار تهران ۲۲ بهمن تعطیل است نفت، ۱۲۰ دلاری می شود؟ تعطیلی عمومی در اپیدمی ها اثر بخش است؟ یخچال فریزرهای دوقلوی ارزان (جدول) ورود کامیون پیشرفته امپاور BD۵۰۰ بهمن دیزل به بازار برنج دولتی زیر قیمت تمام شده خرید ارزان ترین پژوی ایرانی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان افزایش تعداد گلبول های قرمز خون با این روش بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سعید عمرانی جدول قیمت کامل ذوب آهن اصفهان ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ فولاد کشور فولادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،به نقل از اقتصاد آنلاین فبا مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.


قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۱۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ صفر ۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۶,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۸۵,۰۰۰ ۶۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۷,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۹,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898904

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول