Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@08:14:50 GMT

قالیباف سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۴۱۱۲۷

قالیباف سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد

رییس مجلس شورای اسلامی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس سخنرانی می کند.  

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه ۲۲ بهمن ماه در راهپیمایی مشهد مقدس حضور خواهد یافت و به عنوان سخنران پیش‌از خطبه‌های نمازجمعه مشهد مقدس به سخنرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام ستاد اقامه نماز جمعه مشهد مقدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و در جوار مضجع منور رضوی برگزار خواهد شد و فریضه سیاسی عبادی نمازجمعه نیز به امامت آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و با حضور زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع)، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت محمدباقر قالیباف راهپیمایی 22 بهمن استان خراسان رضوی آیت الله علم الهدی مجلس شورای اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مشهد مقدس ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی