Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ در همین ارتباط ساختمان اداری آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان روز چهارشنبه با حضور «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، فرماندار همدان، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان و جمعی دیگر از مسئولین افتتاج شد.

این ساختمان دارای چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت در چهار طبقه و ۶۰ اتاق است که برای ساخت و بهره برداری از آن اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستگاه شتاب‌دهنده خطی مرکز پرتو درمانی مهدیه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان در آیین افتتاح دستگاه شتاب‌دهنده خطی در مرکز پرتو درمانی مهدیه، گفت: موسسه دارالایتام مهدیه همدان با ارائه خدمات ارزنده یکی از مجموعه‌هایی است که در ذهن و ضمیر مردم استان همدان ماندگار است.

«علیرضا قاسمی فرزاد» افزود: خانواده حجازی در استان همدان منشا خدمت و آثار ارزشمندی هستند و از فعالان با سابقه در عرصه فرهنگی محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به تغییر و تحولات مواد غذایی، تغییر رژیم غذایی و نوع کنش و واکنش‌های طبیعت، بیماری سرطان توانسته رشد گسترده‌ای در سطح جهان پیدا کند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: ایران نیز یکی از کشورهایی است که سرطان در آن توانسته اثرات منفی خود را بگذارد؛ اما به نسبت کشورهای غربی، هنوز همه گیر و گسترده نیست.

وی گفت: در راستای کاهش سختی‌ها و ملالت‌های سرطان، اقدامات بسیار مفیدی در ایران انجام شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی دستگاه شتاب‌دهنده خطی در مرکز پرتو درمانی مهدیه، بدون شک نقش مهمی در پیشگیری و درمان سرطان در این استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوب دارالایتام برای حمایت از بیماران کم بضاعت بسیار ارزشمند است، ادامه داد: خیرانی که در این زمینه تلاش می‌کنند جای قدردانی دارند؛ این مجموعه در جهت تسهیل کار درمان به دنبال آوردن به روزترین تجهیزات پزشکی دنیا به استان همدان است.

در این آیین به صورت همزمان ۲ هزار بسته معیشتی البسه و کفش نیز در بین ایتام و نیازمندان توزیع شد.

همچنین  مرکز کنترل و مانیتورینگ شبکه انتقال مخابرات استان امروز در آیینی با حضور استاندار و به نمایندگی از همه طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بهره بردای رسید.

در این آیین ۱۰ طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شد.

استاندار همدان در این آیین گفت: همه پیشرفت ها در سایه توسعه زیرساخت ها است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: امروز در دورافتاده ترین روستاهای استان به اینترنت دسترسی دارند و با دور افتاده ترین نقاط دنیا در ارتباط هستند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب داشتن تلفن ثابت رویا بود، اظهار داشت: امروز واحدهای کوچک استان از نقاط دور افتاده، محصولات خود را از طریف فضای مجازی به سایر نقاط عرضه می کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه امروز باید با استفاده از فضای مجازی قابلیت های استان را به دیگر نقاط عرضه کنیم، تاکید کرد: در روزهایی که دشمن به دنبال سیاه نمایی است ما باید از فرصت ها برای معرفی دستاوردهای ایران اسلامی اقدام کنیم.

همچنین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، در آیینی هتل آپارتمان «هگمتانه» با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان با حضور «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان و جمعی از مسوولان، در محله جولان همدان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان در این آیین با بیان اینکه ثبت جهانی هگمتانه(منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان) هرچند در دوره‌های گذشته با تاخیر انجام شده است، گفت: ثبت‌ این اثر ارزشمند تاریخی به صورت جدی در حال پیگیری است به نحوی که اقدامات قابل توجه و خوبی در این زمینه انجام شده است.

قاسمی فرزاد افزود: به طور یقین ثبت جهانی هگمتانه علاوه بر نقش موثر در جذب گردشگر، موتور محرک صنعت گردشگری استان نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: صنعت گردشگری استان در آینده رشد و توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد و ایجاد و بهره برداری از تاسیسات زیربنایی از جمله هتل آپارتمان هگمتانه می‌تواند نقش موثری در توسعه این صنعت و جذب گردشگران به استان ایفا کند.

در پایان بهره برداری از طرح های امروز نیز فاز پنجم سنگ شیر پارس با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی بوعلی همدان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان با حضور در آیین بهره‌برداری از فاز پنجم سنگ شیر پارس، گفت: پیشرفت و توسعه استان، در گرو هماهنگی و همراهی دولت و فعالان اقتصادی است.

قاسمی فرزاد افزود: کسانی که در جهت تحقق شعار سال، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تلاش می‌کنند قابل تقدیر هستند.

به گزارش ایرنا، امروز و در نهمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی چندین پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، گردشگری و مخابرات با حضور استاندار همدان در استان به بهره برداری رسید که مجموعه هتل آپارتمان هگمتانه یکی از طرح ها در حوزه گردشگری است.

۵۷۷ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در مناطق مختلف استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی شده که شامل بهره برداری از ۵۰۳ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۷۴ طرح با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

برچسب‌ها رونق تولید توسعه اقتصادی استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید توسعه اقتصادی استانداری همدان رونق تولید توسعه اقتصادی استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد دهه فجر بهره برداری رسید علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان بهره برداری میلیارد تومان استان همدان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۴۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رئیس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر ۳ استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می‌تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی‌های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می‌باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می‌دهد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از ۲ جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعاً فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می‌کند بلکه می‌تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت‌های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این ۲ راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید.

کد خبر 6089559

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد